Monday, September 2, 2013

Banyak cerita tapi tak banyak masa.

Assalamualaikum.

Hello peeps !

Waahh aku ni macam chips more kaann. kejap ada kejap takde. Dah blog aku suke hati aku lah kaan. Muahahaha. Actually banyak cerita iouls nak share dengan Uouls but not now laa sebab sekarang macam takde rasa sangat nak tekan keyboard ni. dasar pemalas kan. xoxo :D bukak FB pun aku hanya on9 semata-mata. Bukak terpanpang je laptop atas meja sedangkan aku? Aku elok berbaring atas katil. Bile ada bunyi aku tengok ujung-ujung mate je then bile ada something yang betul-betul attract minda aku baru aku layan chatt or comment dari kengkawan dekat FB. Bajet famous walau tak langsung. Apa ada hal kan.

Okeh cukup la untuk malam ni. Nanti wa kasi cerita best kat luu semua kat lua sana. Muuaahahaha. grrrr..Thank you ouls.

Thank you for walking here okeehh bebeh :)




No comments:

Post a Comment