Sunday, September 22, 2013

Berkat Kesabaran. Alhamdulillah.

Assalamualikum. 

Hai peeps !

Heeee. Harini terasa hati bunga-bunga dan bahgia sangat so mood menaip pun datang la bertubi-tubi menerjah aku. First and formost Thank You Allah kerana dengar doa hamba-Mu ini. Syukur Alhamdulillah.

Ingat la sahabat kat lua sana, bila mahukan sesuatu perkara bersabar lah. Tuhan sentiasa dengar doa kita. Harini aku dapat berita gembira. Berita yang aku sentiasa nanti-nantikan. Alhamdulillah hari ini adalah harinya. 

Setelah sekian lama incik boyfriend mengangur lepas gas meletup kat platform eh eh silap lepas balik dari serawak. Kes gas meletup tu sebelum tu lagi la rasa nya dan dia start kerja balik bila mana aku pun masok kerja. Saje je nak sama-sama ye. Lame bebenau ekau rileks ye cik abg almost 1 years jugak menghabis kan duit yang ada. Hahaha.

Apakan daya nasib kerja macam tu kan. Rezeki lambat sikit daripada orang lain. kecian awak. But now Alhamdulillah. Da masuk kerja bertubi-tubi job masuk. kan da cakap kita sabar sebab kita tahu Allah nak bagi yang terbaik untuk kite. Heeee.

Taraaaaaaaa....

si dia : sayang abie ada berita gembira ni.
aku   : Apa dia?
si dia : Rabu naik laut.
aku   : What ?
si dia : Ia, sungguh ni nama naik dah.

Alhamdulillah syukur Ya Allah. Ini yang pertama keluar dari mulut aku. SELAMAT BERCINTA ANTARA LAUTAN DAN DARATAN ! Dah la 45 hari kata nyaaa..lama weeiii..hope dpt contact slalu. in sya Allah.

Nanti sape nak dengar aku ngadu penat keje. sapa nak dengar aku bebel malam-malam. sapa nak dengar marah bile tak de mood. sape nak dengar cerita hari-hari aku. Huaaaaaa. Papepun semoga mendapat keberkatan dan Tuhan kuat kan hati ini terus bersabar menunggu mu. cewaaaahhh. Heeeee.

Hati saya semakin kuat bila awak cakap ini semua untuk masa depan kita. Bersabar untuk kita senang di masa depan kita. 8 tahu boleh bersabar dengan awak takkan la awak nak pergi kerja ni tak boleh nk sabar kan. Heeee. I'll be missing you sayang. Semoga kita sentiasa di berkati oleh Nya. Amiinnn.

Picture on his besday kat rumah kite malam-malam buta.
Hahahaha.
ilysm duhai kesayangan hamba.

Thank you for reading guys. Adioosss.

No comments:

Post a Comment