Friday, July 26, 2013

Greatest Friend.

Assalamualaikum wbt.

Hai pretty and hensome kat luaa sane :)

Hari ni tetibe terasa nak meng-update blog la pulaakk. Sambil tunggu nak tolok mak masak kat dapur ape la salahnya kaannn. Oh by the way Alhamdulillah kita masih di berikan peluang untuk merasa dah separuh Ramadhan untuk tahun ini dan in sya Allah sampai ke penghujungnya dan dapat mnerasaai Aidil fitri. In syaa Allah. Amin.

Ok back to the topic, di sebabkan terasa diri ini tersangat hepi dapat berada di kampung halaman dan walaupun line internet kat rumah ni lembab ya amat masih jugak nak updat new entry kan :) ini yang kita panggil usaha ya anak2. grrrrr

Ok lagi terpesong dari topic..grrrrrr

Actually, thanks to Allah for gave me a greatest friend besides me. Alhamdulillah. Sakit nya bila pergi nya seorang yang di panggil sahabat tapi Alhamdulillah Tuhan kurniakan yang lebih baik. Sahabat yang sentiaasa ada di kala susah dan senang. Sahabat yang sentiasa beri kita peluang untuk terus maju. Sahabat yang sentiasa beri dorongan dan semangat. Sahabat yang mana tidak pernah memceritakan cacat cela orang lain pada kita. Sahabat sharing dalam apa jua perkara. Alhamdulillah.

Sentiasa positifkan diri dalam persahabatan. itulah yang terbaik :)

Sahabat adalah seorang yang berdiri di sebelah kita semasa senang dan mengangkat kita di kala kita jatuh dan terus bagun bersama-sama kita :)

I love you friend :)

Macam-macam kita lalui bersama. Past is past. Sahabat dunia akhirat in syaa Allah. Pengalaman mempercayai orang yang bernama sahabat mangajar kita erti persahabatan dan kehidupan yang sebenarkan :) Alhamdulillah.

Thank you for reading. Adioosss :)

No comments:

Post a Comment