Thursday, May 23, 2013

Ikhlaskan hati :)

Assalamualaikum :)

Haii peeps !

Nothing important to share tapi mungkin sangat berguna untuk motivate kan diri..Lama dulu aku ada tengok tv tapi aku lupa la apa rancangn nye sama ada Al-hidayah or Tanyalah ustaz..Actually aku pn dah pernah post kat FB aku pun pasal nih but tetiba teringat pulak pasal nih so alang-alang dah bukak lappy apa la salah nya share kat blog jugak kan...Ok dah panjang lebar penerangan nya..

Apa yang aku ingat ustaz la yang cakap dia kata "Melupakan adalah sesuatu perkara yang sangat penting daripada memaafkan sebab tanpa kita melupakan maka sukar untuk kita memaafkan dan apabila kita melupakan dengan lapang dada senang untuk kita memaafkan seseorang". It's mean tak kisahlah kiata nak lupakan orang tu terus ataupun nak melupakan perkara yang dia dah buat pada kita yang mungkin melekat titik hitam di hati tu. Nau'zubillah.

Semoga kita tergolong dalam golong yang sentiasa dilindungi dengan Rahmat Nya. In sya Allah dengan izin Nya. Amiiinnn.

Really miss my Gojes mum. muuuaaahh

To haters, nah seyuman untuk mu :)

Okay. Thank you for reading. Hope that information will helps you to motivate you and yourself. Juga untuk diri saya sendiri. Daaaa

No comments:

Post a Comment