Thursday, May 23, 2013

Bukalah matamu :(

Assalamualaikum.

Hai peeps ! 

Kalau boleh aku nak aja stop kan masa tapi apakan daya siapakah aku untuk berbuat begitu..Eeeeuuuwww kenapa nonsenses sangat ni. Huhuhu. Mcam ginilah kalau otak dah mula bergulung-gulung macam maggi paling tidak pun macam bulu biri-birikan gulung nya. Hahaha.

Ok ok enough. Almost two month lagi aku kat Dungun. Insyaa Allah dipermudahkan segalanya. Last semester here before practical training. Only God knows how i'm feel. Happy. Stress. Sad. Macam-macam rasa dan yang paling ketara rasanya adalah takot. Oh my..stop nonsences. banyak main sangat aku semester ni. Masih boleh gelak ketawa dengan riang nya. Hello Norhayati ! wake up please. Open your eyes and see how small you in the world..Hooohohhohoho.

Yes. Now i'm realized that. how small i am. go go fighting ! 

Baca buku 5 minit then stop main game 10 minit berterusan la sampai mate ni agak-agak dah tak boleh nak celik sangat dah. Sangat teruk ini perangai okehh.

Bila dah start fokus ada pulak orang kacau nak amik gambar bagailah..Dah tu bila betul2 nak fokus ? Emmm..





At last sapa saje yang ada kat sebelah aku tulaah akan jadi mangsa keadaan join venture dengan aku. HAHAHA. Nasib ko la reen. Hehe

By the way i should stop here. Huhuhu. banyak keje nak kene settle before balik bercuti ni. Daaa semuaa..

Thank you for reading :)


No comments:

Post a Comment