Wednesday, May 1, 2013

Subhanallah :)

Assalamualikum.

Haaaiii ouls ! 

Asal blog da mula bersawang je aku mula muncul kaann. ngeeee. By the way alasan macam biasa leee i'm busy ok. Kalah PM aku busy time fenomena mengundi ni.. Macam biasa jugak lah aku berblog ikut aku punya mood sebab aku tak pernah mengharapkan pun ada orang nak baca blog aku yang sentiasa bersawang ni apatah lagi kalo orang nak stalk kaaann. silaaakaaann...anda mungkin berhak nak stalk tapi jangan melampau sangat okeehh. HAHAHA

Ini bukti yang aku sangat busy dan penat sebab nye test straight pagi dan malam dan sambung ke esokkan harinya. Balik kul 12 malam smayang isyak ambil borak-borak dengan roommate aku boleh tertido. Only God knows how tired i am.

Dan hari-hari ake sebelum ni a lot of thing to do..assignment..research..macam-macam lagi lah and the truth that i wanna say is final year student for bachelor very sick ! Totally sick ! Yes i am. kuangkuangkuang..

But, eventhough aku busy dengan tugas aku sebagai seorang pelajar, aku tak pernah abaikan diri aku untuk berjimaba bersama2 dengan family dan sahabat-sahabat handai tercintaaa..jugaa tidak lupaa incik boyfriends tercintaaa. Ahaakksss..Hihihi



















Honestly to say i really love my family..I do love my incik boyfriend..I truely love my friends !! I LOVE YOU ALL...All of you my sunshine ! 

Tuhan, Thank you so much. Even You gave me a lot of 'test' but you replace a big people that always besides me. Yes. I admit it saya selalu menangis..cengeng..sebab manusia yang bernama sahabat..Haaaiiihhh penat la nak pikrikan orang yang lansung tak mendatangkan benefit pada kita..banyak lagi bende penting perlu fikir rite. ngeeeee. Subhanallah. Ya Allah Engkaulah yang Maha Agung !

Dan kepada kamu duhai manusia yang tak pernah puas dengan apa yang kau ade jangan lah kau busuk kan hati kau dengan sikap iri hati kau tuh. cukup la berkata2. bertalam2 mcm kueh talam. Sudah2 la yee. cube igt balik apa yg pernah terlepas dari mulut adakah anda tidak sedar itu semua sama perperti anda meludak kelangit ? kkeeceeepeeekkk jatuh atas muka sendiri. Subhanallah. Dengan lafaz Bismillah. Aku maaf kan engaku yang pernah bernama sehabat. Enough. Titik.

Alhamdulillah. saya bahagia dan tenang dengan hidup saya sekarang. Dengan sahabat2 yang betul2 kenal erti persahabatan.

Okay guys..Tq for reading :)

No comments:

Post a Comment