Saturday, March 16, 2013

Yes you are !

Assalamualaikum.

Hai peeps !

This is sleepy saturday because i'm alone ! Huuuaaaaaa... *meroyan...cool baby cool. best ape duk sorang2 boleh buat apa saja yang kita nak buat kan. contohnya : gulingkan badan mula dari pintu masok sampai pintu dapur, bukak lagu kuat2 then lompat dari bawah sampai ke syiling..apa lagi? apa lagi? Hahaha. Melampau !

Ok lah cakap pasal cool nih, actually semalam iaitu hari jumaat @ friday. Hihi. ade krisis yang boleh buat hakU naik hangin satu badan. Aku dah le musim datang bulan nak tiba memang pantang sangat ada benda yang kacau jiwa *emosi terlebih daaaaa. Hahaha. apa lagi aku mengamok la dekat incik boypren pung pang peng pong haaa aku meletop mcm mechine gun ni ha kluar dri mulut aku. Haaaa uoouulsss nak tahu apa kluar dari mulut die? "Sayang dah la tu. Bair la apa orang nak cakap kat kita..kita sabar k. Kalau kita sabar kita yang dapat pahala tauu. Memang dia yang salah nanti dia sedar la tuu. Takmo marah2 gitula cepat tua nanti. Abie takboh doh kalu tua gak." OMG ! Tuhankuuuu...aku tergelak kecil dalam hati walaupun tengah marah. How cool you are sayang !

Dari situ sedar diri sikit aku ni bila direnung2 kan kembali teruk + buruk nya perangai aku kaann, by the way thanks sayang !

Then, malam tadi elok tengah whatssup die send this kat aku...

Ok, first dia hantar yang nih. aku tak terasa sangat sebab aku berbloging pun hanya untuk suka2 & cerita apa yang membuatkan aku hepi & jika ada yang meluahkan rasa tu mungkin silap aku. i'm feel sory.


Ok, second yang nih, dia pesan baca ni banyak ye sayang. 

Ok, third pulak yang nih..panjang lebar kami bincangkan pasal nih. Hahaha

Fourth pulak yang nih..eh eh macam nak sindir aku pasal siang tadi tu je..Hahaha


Ok, ini yang laasssttt. gelak besar akuu.pandai amik hati ye suh kite gelak.. hihi

Katanya semua tu untunk renungan kita bersama. Alhamdulillah, Thank you Allah. i think You give me the right person that i need to complete my life and till the end of my life. In Syaa Allah.

Sayang, you are the BEST motivator that i ever had. ILY !

Ok, tq for reading guys ! AdiOos. Wacawaca.



No comments:

Post a Comment