Friday, March 15, 2013

Last semester is more challenge !

Hai peeps ! 

Harini hari jumaat yang agak stress sebab semua haousemate kua dan aku lepak sesorg kat umah. dalam kepala banyak keje nak buat tapi dri pagii tadi aku bangun satu keje pun aku tak buat. ok. huhuhu

Paling stress sebab dua subjek killer aku lecturer yang sama ajar. kelas dia yang start kul 8 pagi tapi kul 7.30 da mula. Kelas dia yang start kul 2.30 kul 2 dia da masok kelas. arrrgggg !! tension akuuuhhhh !! lecturer system lak bagi keje macam budak sekolah. mengajar macam Monorail ! Laju sungguh ! mak abah tolong !

Walau aku hanya 4 paper sem ni tapi aku rase berat je bahu nih. dengn research nye. Huuuaaaaa.. kengkawan. lecturer. mak abah. adik. akak. abang. anak saudara. boypreeennn. jiran sebelah umh. tuan rumah sewa tolong la faham saya !! *ok aku dah sawan.

Sebelum aku lagi sawan aku nak cau dulu. Daaaaaaaa...

walaupun stress giler lensa tetap aku okeeehhh !




Tq for reading guys ! Adios AmigOss. Wacawacaaa


No comments:

Post a Comment