Friday, March 15, 2013

Friends gathering !

Hai semuaa. :)

Tenggelam timbul je aku ni kan al maklum sajalah sibuk dengan belajar nye mana nak jaga laki nya, makan anak nya, anak lak bukan sorang, ramai tau penat betol. Hahaha. ok tipu ! *pleesss jangan percaya kawan2.

Aku pun tak tahu ape musim sekarang ni sebab aku jadik malas dalam segala hal. contohnya, most important thing malas nak gi class, malas nk study, malas nak kua jalan2, malas nak bukak FB, malas nk update blog and tunggu bersawang dulu baru nak update. Haahaha (penting ke semuaa tuuu? Errrr..tang belajar tu  je yang penting elakkan kemalasan anda pleesss Norhayati ! )

Ok dah tak malas dah sebab tu la update new entry nih. weeweweweee. ok. Before that, let me show uooouullss thisss.


Friends that always make me laughing..smile..really understand my situation. Gambar nini tak de but its okay la kan sebab nina dah ade..tak jauh mane beza muke korang pun. hehe. *preety twins ever meet.

Jumaat lepas dorang ni semua dari kuala terengganu (sebab dah praktikal kat sana) 2 biji kereta mai amik aku nak bawak balik terengganu. Tido rumah dorang. RINDU ! But lepas pick up aku kitorang pergi mesramall kerteh..Jalan-jalan, tengok movie, makan-makan dan borak-borak..malam baru kitorang gerak balik KT.

Alhamdulillah. jiwa aku sangat tenang di sebabkan kegembiraan itu. Alhamdulillah. Syukur aku ada sahabat yang sayangkan aku dan sentiasa ingat aku dalam pemikiran mereka. Alhamdulillah.

Then, pukul 2.30 a.m nini boleh ajak aku pergi beli "nasi lemak bawah rumah" agak pelik kan nama nye, tapi itu yang dorang panggil sebab orang tu memang niaga kat bawak rumah. Apa yang lagi mengejutkan aku memang penuh orang kat situ..siap beratur lagi..agak lama kitorang kat situ sebab time sampai tu barisan da agak panjang. Aku tggu dalam kereta je sebab ramai giler laki and mat motor kat siti. Aku just let nini and atie je pergi. hihihi. Aku jadik driver dorang je. Hihihi

So, next day hari sabtu kitorang pergi jom heboh kat Pulau Warisan. OMG !! panas giler okeh. macam nk terbakar kulit aku. dan yang paling aku tak boleh lupa dan rasa "tak hingin" dah nak pergi tempat macam tu sebab perut aku buat hal. *siyeeesss menyesal*

Aku rasa sebab aku makan nasi lemak pagi tu kot. perut aku buat hal pulak time kat jom heboh tuh. memang gile kentang weehhh. Sebab tulah aku tak suka pergi tempat cenggituh weeehh salah satu kelemahan nye ialah takde tandas ! tandas bergerak memang hampeh laaa. bauu bacin gilerr..macam tak selamat lak tu.. aku pergi tu sebab nak jumpa and kumpul ramai2 ngan kawan2 lain pulak jadinye aku nih. first n last dah rase nak perig tempat macam tuh. huhuhu. Dari awal sampai aku dan rasa tak sedap tapi aku tahan lagi selagi boleh tahan sebab dah tahu susah nk jumpa tandas kat situ pastu col kawan2 aku dorang pn memulas perut and dah ade kat hotel seri malaysia..jauh giler kot weeiii dorg pergi tandas. aku dah mula rasa lain macam ni..mak aiihh seksa weeeiii tahan berak !! *agak kotor bahasa disitu ye btw itulah ayat yang paling sesuai. hihihi

Paling xleh blah nina yang jadi kelam kabut habis orang die col marah2 tanye tands kat mana paling dekat sebab aku dah sejuk kaki tangan ni..badan dah kejang rasa nya. HAHAHA. klako weeehh bila igt balik. pastu aku mai akal teringatkan pasar payang. apa lagi nina amik semua barng kt tangat aku dan suh aku berlari kesana cepat. cemas gila muka die sebab kesiankan aku. Hahaha.  

I LOVE YOU NINA !!


Alhamdulillah. selesai sudah. So kitorang decide nak tunggu kat lua je sebab tak sanggup nakmasok dalam dah. Aku pun dah rasa langsaikan hutang sejuta . lega beb ! Hahaha. Ayat pertama keluar dari mulut nina lepas kuar dari pasar payang adalah LAPAR. So kitorang beli pisang dan makan sambil tunggu yang lain keluar. ngeee~

Then lepas tuh terus pergi masjid kristal untuk mencari kesejukan dunia akhirat (sembahyang & rehat) then pergi makan and lepas asar balik and rehat. lepas maghrib kuar makan ramai2 lagi then lepas isyak aku dan kawan2 yang lain gerak balik Dugun. berpelukan dan bersedih-sedihan nak berpisah dengan meraka. sob sob sob. Pape pn sangat hepi :)

boleh jadi candid pulak kutie amik gambo aku muke serious ni. hihi

They are my friends, Fafau (fara fauzia) & Farrah.

ini lah muka2 lega ! haha

ini pulak muka orang kenyang ! 

Nina : Atie ore lapa
Aku : meh meh kito beli pise
hahaha. nina oh nina

Ok guys ! Tq for reading. AdiOss. Wacawacaaa..




No comments:

Post a Comment