Monday, November 19, 2012

Speechless !

Assalamualaikum ouls .

Disebabkan semalam aku tido lambat konon sanggup bersengkang mata nak sms dengan si Incik BF walau pun mata nauzubillah mengantok ya amat but dia yang terus tak reply mesej aku sms aku . aku tahu die belom tido lagi . Lately kenapa tah dia macam susa sangat nak sms dengan aku . Apatah lagi nak berborakkan . nak jumpa pun kene aku merajuk dulu baru nak datang . Haish perlu ke aku fikir semua ni yang ia nya sendiri akan memakan diri aku . Ok please be more positive OK ! tarik nafas . hembus nafas . Huuuuuuuuu

Ok apa yang aku speechless sangat ni kelas Human Resource Management and Technology (HRT) tadi dapat markah test . Allahuakhbar ! What happen ni Norhayati . Lulus cukup-cukup makan je . HRU aritu failed terus test 1 . Wake up wake up sedar ke tidak ni kau Norhayati . Awal-awal lagi da macam ni . Ape ni ape ni . Bangkit please ! Semua test 1 nampak macam jahanam je . Tak boleh nak score langsung ! Aku kene study hard untuk test tu semua test . Itu je harapan aku to get the highers carrymark unutuk bawak bekal pergi final nanti . Mana semangat kau ni !

Then, kul 12 kelas CTU lak . Pergi dengar je dorang presentation sebab turn aku dah lepas last week . Pastu balik rumah sakit jiwa tengok gobok lama aku tu yang terlalu expired ya amat . So, aku and fara (roomate aku) decide untuk kua banda beli yang baru sebabnya dia punya gobok pun dah lunyai . So, lepas solat isyak kami gerak and balik tu terus kemas kan barang tu semua . Fuuuhhhh ! siyes penat wei ! da le slide tok presentation besok belom siap . Nasib baik aku punya sikit je . Hehehe . Tak payah nak gelak sangat lah sebab besok aku kene present sorang-sorang sebab my partner pergi karisma . Untooonnggglaaa kau angah aku kene present sorang-sorang . Mintak-mintak la tak sempat besok kan . Hihihi . 

Ok la guys aku nak siapkan kerja then nak tido . Penat sangat lorh . Besok kelas pagi bebuta lagi . I love kelas early morning ! HUHUHU . Btw wish me luck ok guys . Muuuaaahhh . Wacawaca ! 

TQ for reading . AdiOs !

No comments:

Post a Comment