Sunday, November 18, 2012

Istanbul Aku Datang !

Alhamdulillah . 

Ini entry hari ini punya cerita . HEHEHE . Susah nak jumpa hari aku nak entrykan story on that day . HEHE . Btw harini aku ade training "cerative spring" kat kampus then balik tuh rest jap coz pagi tu reen kawan aku ni mesej tak payah gi amek dia kat umah kakak die kat kertreh 5 tu . Actually haritu kitorang da baik punya rancang nak pergi tengok wayang kat mesramall lepas amek die tuh . Dah cancel agak frust la aku coz da semagat kan nak pergi . lagipun nak teman kan reen release tension sebab ex-boyfren dia dan pun kawen . HUHU .

Dah tu tetiba cakap jadi pulak, aku pun ape lagi bergegas jugak la persiapkan diri . So aku gerak then da sampai sane amek dia dari rumah akak dia aku singgah jumpa kawan aku jap then jumpa jugak Incik BF ni jap . Kejap pun jadi lah yang penting dapat tengok kan .

So, kitorang terus ke mesramall dan terus menuju ke matlamat utama . cerita memang tak de yang best . next week baru ade cerita best . between paranormal and istabul aku datang . So, we choose IAD leee coz paranormal lambat sangat mula cerita nya . 



Not bad la cerita ni . Siapa yang penah kene and rasa apa yang "dian" iaitu "lisa Surihani" tu rasa mesti dia akan menitiskan air mata . But ade gak la part lawak-lawak tu . hihi . Selebih nya korang tengok sendiri la baru best . HIHI . Yang tak boleh blah nye kawan aku reen tu die nak hilang kan stress sebab benda macam ni tapi lagi dilayan cerita macam ni . HAHAHA . kitorang salah pilih cerita la . HUHU . Btw not menyesal actually . hehe . Istanbul memang cantik ! siyes ! Istanbul tunguu aku pulak datang tau !! Datang nak honeymoon . huhuhuhu

Okay guys ! mengantuk suda . Besok kelas pagi bebuta lagi . okeh . nite ouls ! 

TQ for reading . AdiOs ! 

No comments:

Post a Comment