Tuesday, November 20, 2012

Skip Class :'(

Assalamualaikum ouls .

Today is a rest day . Hah ! Rest ? Rest kau ! Hahahaha . Tak ada rest nye class berjalan macam biasa cuma aku je yang meng-restkan diri dekat rumah ni. Oppsss ! bukan aku malas. Aku skip class bersebab tau. Huhuhu . Untuk semester ni, ini lah kali pertama aku skip class satu hari. nasib baik la paling banyak pn aku hanya ada 2 kelas je dalam satu hari. So, today aku skip 2 class. Waaaahh !! Hebat ! Huhuhu.

Actually aku terkene virus period pain yang teruk. Arrrggghhhh ! ini masalah wanita, lelaki please close your eyes ! Aku dah semangat nak pergi kelas hari ni tau . Tetiba nak bangun pagi tadi tersentap. Tidak akan ada orang yang faham bertapa sakit nye bila period pain kecuali mereka-mereka yang sentiasa kena. Jenis aku pulak memang tak boleh amek pill. Sakit la macam mana sekali pun aku akan tahan tanpa ambil pill and basically dengan sendirinya dia akan ok.

Hidup tak pergi kelas memang amat membosankan ! Serious wei aku cakap ! Dah la menahan sakit. Macam nah patah pinggang. Ini la mulia nye seorang wanita, datang bulan sakit, beranak sakit, semua pun sakit lah ! Oleh itu, wahai lelaki-lelaki kat luar sana sanyangilah wanita disamping anda :) Ok stop ! melencong sudah !

Ok, so apa aku buat tak pergi class ? Haaaaaa, korang jangan ingat aku pemalas sangat k..dalam kesakitan yang dialami pun aku rajin tau. Aku buat draft group assignment pasal HRMIS tuuuu. kenapa draft ? Haaaaa sebab lamabat lagi submit date nye, so draft dlu nanti baru taip . ok ? Hihihihi 

Ok lah, maybe should stop here. Besok aku ada satu class je and hopefully dapat menghadiri kuliah tersebut. Then, incik BF kata nak datang amek aku bawak pergi makan durian. HOooorreeeeeyyy ! Duriaannnn !! Huhuhuhu. Can't wait to see you tomorrow my dear :) Itu esok punya cerita, so esok punya story lah. 

Daaaaa . Wacawaca ! 

TQ for reading . AdiOs !

Aku sentiasa ceria walau sakit yang dihadapi . PEACE !

No comments:

Post a Comment