Wednesday, November 21, 2012

Ouh DUrian !! TQ Sayang :)

Assalamualaikum wbt

Hey peeps ! 

Syukur Alhamdulillah sebab hajat unutk makan durian telah pun tercapai :) by the way a lot of thank to my sayang Incik Boyfrenz. I love you more sayang <3 Hihihihi .

Basically my sayang datang jumpa aku ari khamis every week sebab nanti kitorang akan g pasar malam same-sama then makan sama-sama. But he came today sebab besok dia tak boleh datang. Huhuhu. Pandai kan awak nak bodek saya siap bawak duria kan . Hihihi . Pape pun tak apa sayang yang penting awak datang jumpa saya. HEHEHE . Ceeeehhh . macam skema lak ayat . Hehehe.

Harini saya kecewa sebab saya sangat bersemangat nak pergi kelas but at last pergi hanya untuk amek kertas execise then balik . Hhheeeuuuuuuwwwww :( Ponat den kayuh basikal pogi kolas *OK bab yang kayuh basikal tu TIPU . Hehehe.

Papepun of course i'm hepi dapat picnic makan durian tepi pandai dengan my sayang <3 Len kali bawak banyak-banyak lagi buah-buahan ye sayang. You already know fruit is my feberet. Yeeeezzzaaaa ! 

Dah la penat da nak menaip ni sebab perut konyang sangat. Let me show you uols some picture k....








Yeeezzzzzaaaaaaa ! Sampai disini saja. Mohon mengundur diri dulu ye :) Wacawaca .

TQ for reading :) . AdiOos !

No comments:

Post a Comment