Monday, November 26, 2012

Merentas Desa Sampai Terseksa !

Assalamualaikum wbt

Selamat pagi semua :) and hello peeps !

Haaaaa...haritu rajin sangat kan update blog tapi bila dah satu hari tinggal memang jadi malas lak :p sungguh tidak tetap pendirian kan . Hehehehe . Tidak tidak tidak sama sekali. Saya seorang yang sangat tetap pendirian nya . Hehehe.

Actually aku kesakitan kebadanan laaaa. Punca ? Ok puncanya sebab aku join merentas desa ari jumaat hari tu. Kononnye nak exercise kan . Nah hamek ko ! HAHAHA . Hello jangan nak salah kan merentas desa tu lah Norhayati oiii . Nampak sangat da lama sangat tak exercise kan ! Hahaha . Habis sakit badan aku ! 

Basically kalo dah warm up and aerobic ok je tak ade la kene muscle pain ni. Tapi aku sampai hari ni still tak ok2 lagi. Dah masuk hari ke-4 ni. Dah makan penadol extend dan dah jugak sapu YokoYoko. But still in bad condition :( How come :(

It's ok. Sonner or later pasti akan sembuh kan :) Eh eh eh kenapa macam bagus sangat bunyi ayat nih. Hahahaha . Tetiba jadi sangat penyabar . Hehehe . Tak apa tak salah pun kan. It's more better maybe :)

Ok here goes some picture for the day of merentas desa.......












Yihaaaaaaa . Dengan itu berakhir sudah entry ini :)

Wacawaca . TQ for reading :) AdiOs !

No comments:

Post a Comment