Thursday, August 9, 2012

Alhamdulillah . Berkat sabar .

Assalamualaikum wbt

Hai semuaaaa . Salam Satu Malaysia . Ceeewwwwaaaahhhh . First of all, Congratulations to our Hero's Dato Lim Chong Wei (betul ke eja ni weh) redah jelah yang penting semangat . Hehehe . Walau pun hanya dapat bawak balik perak tapi dikau tetap wira kami sebagai rakyat Malaysia . Lawan dengan Lin Dan kot terhebat begara tuh . kO hadOoo ? Hahahaha . 

Okeh back to the topic . First syukur Alhamdulillah sebab result agak gempak la walau belum capai tahta dekan . kene usaha lebih lagi sikit . InsyaAllah i will ! Aku rasa berbangga dengan diri aku atsa usaha aku tuh sebab nya berbagai-bagai halangan dan dugaan yang aku lalui last sem . Aku kuat kan semangat seperti seorang pahlawan . Aku Kental kan hati seperti seorang wira . Aku tabah kan jiwa seperti tiada perasaan . Aku tebalkan muka seperti tiada cacat celanya . Alhamdulillah . Aku berjaya . Amin ya robbil'alamin .

Second, about my relationship with my bF . Alhamdulillah jugak . everything gonna be ok . I'm try my best to be the best to him and he also . Semalam sampai saja aku kat dungun dari kB dia datang amek and hantar kat rumah sewa then jalan-jalan japp settle betul2 ape yang terbuku dalam hati tuh . Kitorang memang macam nih ade masalah tak kan pendam . akan settle sampai puas hati . sampai kosong . Dia paham sangat sebab nye jenis aku susa nak lupa satu-satu benda tuh kene settle depan-depan baru puas hati .

Then hari ni aku balik kelas je dia msj suh siap-siap nak mai amek balik buka puas aumah dia . Ok la jugak daripada aku bukak puasa sorang-sorang kat sini kan . hehehe . Then kat umah dia ade lak insident yang tak di ingini berlaku aku pae lagi tarik muncung la . lepas semayang aku sibuk suh die hantar . da tak pandang muke die . sakit hati datang lagi . hehehe . Tahu pulak die sibuk nak pujuk . hehehe . kecian lak die . nampak la kesungguhan diie sayang aku ya amat . kadang-kadang laki ni kene uji macam ni la bary die sedor diri . Hehehe . Pastu kitorang gi amek kawan die coz kawan die nak ikut hantar aku kat dungun . sampai ke kt umah sewa die col suh aku mandi semayang isyak cepat-cepat nak datang amek balik lepak ngan kawan-kawan die . Nah hamek ko gi karaoke . Hahahaha . Tak senonoh sungguh . Gila betol bulan puase gi karaoke . Hehehe . tapi hilang la rasa kebosanan  aku duk sorang-sorang malam nih . Dapat lepak-lepak ngan kawan-kawan die . dengar dorang nyanyi. Hehehe . Suara masing-masing giler sedap . Btw TQ SAYANG . U always know what i mean .

Tuhan takkan menguji umat-Nya diluar kemampuan umat-Nya . I always remember this word and aku percaya pada kata-kata ini . So, korang sila lah renung-renungkan =)


TQ for reading =)


No comments:

Post a Comment