Tuesday, August 14, 2012

Lapar dan Sedeh .

Assalamualaikum oulss.

Hari ni terasa gatal-gatal tangan nak menaip lak . bosan leteww . muehehehehe . memang bosan giler dow . Hahaha . ok2 . Malam besok da terbang balik kota baru . eh besok eh ? betol ke besok ni ? yeke ni ? Hahahaha . sesaat pun da macam tak boleh nak saba dah rasa nye ni . Can't wait for tomorrow . Yiihaaaaaaaa . Lepas la rasa beban bulan puasa sorang-sorang kat sini . Walau pun lepas rasa nanti sorang-sarang lagi but atleast lega la sikit tak ada la rasa macam bulan puasa ni kan . ngeeeeeee~~ Bulan puasa ni dia mai touching lebih cikit . Hehe .

Semalam la hari paling sedeh aku rasa . nak tau tak kenapa ? apa ? tak nak ? bio la nak bagi tau jugak . muehehehehe . Ceritanya bermula begini ----->

 *apa yang nonsense sangat ni hayati oiii . hahaha*

Actually, kemarin aku dah masak habiskan lauk dalam peti ais coz kawan aku datang buka puasa kat umah sewa aku ni dengan en . bF dia . Best gile weh da lama bukak puasa sorang-sorang tetiba ade orang mai teman pastu masak sama-sama and makan sama-sama t.e.r.h.a.r.u gile weeehhhh . seronok giler kot . So, peti ais aku da kosong dengan bahan-bahan mentah untuk di masak tuh .

So, dengan harapan aku ingat kan nak kua buka pusa dengan incik bF la semalam but kete belom siap lagi daaaaaa . Frust weeehhh aku . Balik dari kelas aku pun solat asar pastu baring-baring la . tengok jam, eh awal lagi ni lau nak beli makan buka . Pastu fikir ke malas giler nak keluarkan moto lagi pun gi kelas tadi tumpang classmate . fikir punya fikir sampai la aku tertido . OK aku TERTIDO . sedar-sedar pukul 7 wei . Mak !!! lapa ni nak makan ape . huaaaaa . dengan berbesar hati nya aku pun pergi dapur tengok kot-kot ade yang boleh mengenyang kan perut aku nih . Alhamdulillah ade megi . megi ? bukak puas dengan megi weh . Tak pernah dalam hayat hidup aku ni bukak puasa dengan megi . sedeh giler =( nasib ade kurma . air lak air sejuk je . kalau mak aku dengar pun menangis nih . 

Dah tu orang azan dengan lafaz bissmillah aku pun nyuummm . nak menannges pun ade . makan tak abes pun jadi loya tekak . lepas makan termuntah . perut tak boleh terima . Lepas soolat maghrib aku ape lagi melalak tak sudah-sudah . lapoooo gileeerrr . biskut ada tapi tekak ni tak boleh nak terima sebab lala kan nasi . seeeddeeeeeehhhh . 

Kesian incik bF aku mengamok-ngamok dengan dia . Mana tak nye die sibuk suruh aku kua beli makanan kat kedai depan tuh . Macam la tatau aku ni bukan suka kua malam-malam ni tu . soran-sorang lak tuh . jadahnya . pastu nak suruh gi tapau makanan . kedai depan tu da la selalu laki lepak . aku tak suka laaa itu macam . aku rela berlapar tau . Tapi kesian dia kena marah dengan aku =( sory awak sape suruh awak ngeng sangat . Saya tau awak pun sedh sebab tak dapat tolong saya kan . Time cam gitu nak bergurau pun tak bertempat . apa yang dia cakap akurasa sakit hati jer . Aku pun satu tak reti nak saba sebab lapa punya pasal . Sori tau wak tau tau tau tau wak tau . ngeeeee~~

Dah lapa sangat aku makan lagi kuram dan siput bilis tuh sambil menagis . HAHAHA . lawak giler . cengeng ! huuaaa da lama tak dengar ayat cengeng tuh . dulu time belajar kat johor ramaia kawan-kawan aku orang johor then dorang selalu sebut tu . cengeng tu bermaksud macam manja la . suke menangis . Hehehe .RINDU uols beb !

Pastu da boleh bergayut kat pokok semalam da baik da mood aku yang celaru tadi . gdiksss kan . gediks dengan future husband tak pe lah . LOL ! hehehehehehe . InsyaAllah harini kita buka puuasa sama-sama dengan awak kan kan kan . Lau tak jadik lagi menangis lagi lah . huhuhu

Nah hamek ! sape suruh bia saya sorang2 kan dah kene tumbuk .
Muahahahaha . Bila bini jadik queen control !
orang kat lua sana jangan tiru aksi ini =) 
Ini lakonan semata-mata . Saya SAYANG laki saya . 
Jentik pun tak pernah tau . gigit je selalu . HAHAHA

ok guys . i've got to go . den nak mandi pogi kolas lak nih . tata titi tutu =)

Tengkiu for reading =)

No comments:

Post a Comment