Saturday, July 14, 2012

Redha ^__^

Assalamualaikum.


Alhamdulillah dengan izin Nya dapat gak ber-bloging walau pn besok still ade SATU PAPER lagih (dah potong siap2 tuh) huhuhu . Adeh . Tak sabau benau dah ni ha nak abes sem ni . Habis sangat haaaa . 22 hb nnt da start kelas intersesi lak . Allahuakhbar . Kuat kan aku . Dah la bulan puasa duk Dungun ni sorang2 lak tuh . Huhuhu .


Actually tanggal 11-07-2012 aku dengan si comel ku zahra mengalami kemalangan . Adeh ! sakit sampai sekarang terasa sakitnya . Aku tanak cite lebih kat cini coz aku tanak ingat dah kejadian tuh . Pape pn Alhamdulillah kami masih dilindungi NYA . Amin :)


Okeh-okeh cukup di sini saja .


Walaupun besok ade 1 paper lagi besok aku nak cakap awal2 coz nanti tak sempat nak on9 bagai dah . habis paper besok terus balik . Ngeeeeee~~~


BABAI FINAL EXAM !! WELCOME INTERSESSION CLASS !! Muuuaaaaaahhhhaaaaa . Internasional Busines (IBM) I LOVE U . Hahaha


Orang lain sonok cuti aku lak masih ade kelaskan . Takpe2 . CoOl  >__< Untuk mase depan ku jua . Wah gitu :)


Alhamdulillah ^__^

Puasa pun dah dekatkan so, SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK (tak awal sangat ke ? Hehehe . xpe awalpun kan )

So, time t0~~~~~

Marilah kita bersama-sama MENJAGA nya .
TQ for reading :)



No comments:

Post a Comment