Friday, June 15, 2012

Again ?

Assalamualaikum ouls :)


Sekarang saya tak punya banyak masa untuk berbloging . Sangat lah sibuk dengan Assignment dan test dan quiz jugak . STRESS . But still boleh cover lagi . Alhamdulillah saya masih diberi peluang untuk terus kuat dan bertahan sampai tahap ni . 


Terima kasih sayang sebab sentiasa ada time saya memerlukan seseorang untuk meluahkan rasa . Hanya Tuhan saja yang tahu kandungan isi hati ni . Terima kasih jugak untuk kawan2 yang memahami dan sudi memberi dorongan dan pendapat . saat2 ni lah kita boleh kenal mana satu lawan dan mana satu kawan kita .


Actually memang susah untuk jadi yang terbaik untuk manusia ni..ada saja yang tak kene . Sikit salah kita TERANG-TERANG nampak tapi bile baik kite ? TERSEPAK pun tak nampak ? perlu ke macam tu ? Alahaaaaaiii . 


Kita da cukup besar untuk menilai semua tuh . Bachelor student kot . Resional la sikit kawan . Dulu mungkin saya cukup lemah untuk hadap benda2 macam nih but not now okeh . apa kau nak cakap kau cakap lah . apa kau nak kutuk kau kutuk lah . saya tak ada hak nak menilai semua tu . kita manusia yang punya pengadil yang cukup hebat . ALLAH swt . cukup la saya bersabar dan terus bersabar :)


Kurang lebih lagi 2 minggu nak final . ALLAHUAKHBAR . Lindungilah segala2 nya . Amin  . InsyaAllah .


Terima kasih awak sebab sentiasa buat saya tersenyum :)

Tq for reading  :)

No comments:

Post a Comment