Friday, March 23, 2012

Merepek Merapu Merabai ..... SERABAI !

Asslamulaikum ouls.


Makin hari rasa macam makin tatau pape dah hidup ni. Cukup membosan kan walau pun sebenarnya tak bosan pun. memang jenis suka bosan kan diri kan macam ni la hai. Hadoi. apa nak cakap sebenarnya ni? Actually aku pun tatau pape nak tulis apa yang aku tahu kepala hotak aku teramat kusut sekali ye adik kakak sekalian :(


Facebook pun dah semakin membosan kan dah haaaa. Life as a student memang best tapi bila keje da mula banyak, mula la nek bosan sebabnya tatau nak mula dari mana dulu sampaikan tak terbuat haaa. Jadah nya kan. Bangkit la dari tidur mu duhai norhayati oii..Hadoi.. wat happend wit my mind actually?? i really dont know why it happed :(


ishhh. kusut la. mata ni lak masalah. makin hari makin teruk aku rasa bukan nak makin elok :( arrrgagagagaga. kusut. kusut. dan kusut lagi..


i think i just really miss that person mayb..


-mom and dad
-brother
-sista
-younger sista
-my baby Nur Qaseh Aleesya
-and of course my incik boyfrenz Mohd Halzmi <3


Lama dah rasa nya tak jumpa dorang. my incik bF da seminggu tak jumpa. dia sibuk keje. non-stop without rest day. 7 a.m untill 7 p.m.. balik keje dah sah2 penat kan. aku pun tanak ganggu dia dalam kepenatan tu. akukan seorang aweks yang baik haa. baik sangat ! But, Nak kumpul duit nak kawen katenye. weeeeeee~~~ awak nak kawen dengan sape wak?? lol :p


Bila cakap pasal kawen aku mula terfikir aku penah cakap ngan dia yang aku takkan kawen kalau aku tak dapat sebuah kete because my prinsip lau boleh before aku mendirikan rumah tangga or a.k.a berkahwin, aku nak time tu aku dah keje and have my own car actually :) and He's totally support my prinsip !
Alah aku tahu dia support sebab nanti lau nk buat persiapan kawen takde de le aku nk susahkan dia kan? hahahaha. ok aku tipu. dia tak cakap pun cam tu tapi aku yang pikir macam tuh. lol . 


Aku fikir macam tu sebab aku tak nak susahkan dia la. yela kitorang kan jauh walaupun bunyi je sebelah menyebelah negeri tapi macam sorang kat pluto sorang lagi kat matahari haa. mak aih jauh sungguh haa. Hahahaha. Merepek ok Norhayati !


Dia cakap nak kawen time kitorang umur 26. Hahahaha. macam nak gelak pun ade. yelah mana tak nye, now im 23 years old same wif him then aku lebih kurang ade setahun setengah lagi nak habiskan degree nih total2 semua lebih kurang 24 years old baru abes study. mana nak kerja lagi. Huaaaa sangat singkat rasanya masa itu. Huhuhu. lagipuun dia pun belom dapat kerja tetap lagi but he's always cool and he always said "kalau ada rezeki ada la tuh. rezeki tak kemana-mana. Allah dah susun siap-siap dah lambat and cepat je :) tugas kita berusaha and tawakkal pada NYA".


Tapi....


"i tak kisah kita kawen lambat pun sayang yang penting i kawen ngan u i tanak kawen ngan orang lain". HAHAHAHA. gediks giler okeh statement tuh but whatever ! who cares :p lol


time bercintan cintun macam ni la kawan-kawan oiii..Hehehehe


Watever it is..the reallity one is hidup mati ajal maut semua di tangan Tuhan. hanya Dia penentu segalanya :)
Kita sebagai manusia hanya meniti jalan kehidupan seelok-eloknya ke jalan kebenaran lah kan. InsyaAllah. we will.


tiap punya taip dah tatau apa yang aku taip. da terpesong agaknya dari point sebenar. Huhuhu. pape pun mata da ngatok da haaa. nite ouls..BUT, sebelom tuh teringat lak gambo perasan cute time praktikal kat jpj dulu-dulu kala tu haaa...i will show u....jeng jeng jeng..


Tadaaa..gamba ni snap by maisara yg comel lotey..

ni lak gamba time kat pejabat pengarah. 
pengarah and PA pengarah tak ade. 
aku and sara yang elok2 ade berposing sakan.
HAHAHAHA

MISS THAT MOMENT !!!

Tengs for reading this !

No comments:

Post a Comment