Tuesday, March 27, 2012

Weekend at mesemol :) weee~~~

Assalamulaikum semua :)


Hye ouls.. Kata weekend tapi hari ni dah Tuesday kot. Hehehehe. Watever it is i tak sempat nak update hari tu..ini saja masa yang ada and terluang :) so jangan lepas kan peluang yang ada rite? weeeee~~~


Weekend kat dungun ni memang sangat membosankan. satu-satunye tempat boleh pergi ialah Mesramall. itu pun agak jaoh jugak la. tapi redah je jaoh2 pun daripada terperap kat rumah kan. Hehehehe.


Movie pun tak ada yang best. tapi apa boleh buat tengok gak la. kitorang tengok 'women in balck'. Hohohoho. aku time tengok cerita tuh memang berdoa je (tutup muka). Hahahaha. mana tak nye, nak kate best takde la best mana pun tapi terkejut nye toksah cite lah. jantung ni rasa jatuh sampai ke kaki. HAhahaha


Macam rugi pun ada tapi tak baik kan menyesal perkara yang dah lepas :)


So, dalam pukul 5 lebih kitorang da gerak balik and singgah jumpa incik bF jap kat tepi jalan area kerteh tempat dia kerja bagi barang cikit tak sampai 5 minit pun jumpa. Dia amek barang trus bla coz dia dalam waktu kerja. Sepatut nya tak boleh keluar tapi nak jumpa aku dia curi-curi keluar jugak. Tengs sayang :)


Dapat tengok kejap pun jadik lah :)


Lepas tuh aku mesej and dia tanya "Comel tak bie tadi sayang"? (saja2 nak perasan) dia cakap entah tak perasan. Hahahaha. Kelu aku dengor nak cakap nye dia kalut tadi sampai tak sempat nak tengok aku agaknya. Hahahaha. aku pun send la mms. Hehehehe (nak jugak suh tengok) 


makam mee rebus je yang mampu :p

apa pandang-pandang  >.<


ni sebab dah penat sangat jalan. 
akhirnya decide nak lepak je kat citu walaupun movie lampat ag.
Huhuhuhu

So, kepas aku sent pic tuh Incik bF marah dia cakap keluar ngan kawan-kawan pun nak melawo. Geli pulak hati ni bila untaz tuh marah. Hahahaha. He's jelez actually coz dia tak boleh ikut kan. Hehehehe. Nanti kita kua ye sayang. Now time you to work. so plez work hardly okeh sayang  >.<  im owes waiting for you :)

The end.

Tengs for reading  :)

No comments:

Post a Comment