Wednesday, March 21, 2012

Sikit pun tak terniat :(

Assalamualaikum.


Lamanya tak bercerita kat sini :) masa ada tapi ruang tak ada..Almaklumlah kelas dari pagi sampai petang and isnin lak ciap kelas malam bagai..penat wOoo. sekarang da mula start dengan asignment dah. Huuuuaaaaa kusut nya otak :(


Watever it is, come on NORHAYATI actually you are strong enough ! strong enough? But until when? perhaps till when-when. InsyaAllah.


Ok. Back to da topic. Actually im really sory sayang :(
This week memang sangat-sangat kusut otak ni. Badan tak yah cite lah penat sangat. Kalau dah tido macam taknak bangkit lagi dah. Nikmat nya tak terkata. But, i should ignore about this. Kebangkitan dari tido amat bermakna bagi aku. Kali ni aku kena banyak berkorban untuk diri aku. untuk masa depan aku.


Ok. jauh terpesong dari topic lagi. Huhuhuhu. Sory buat awak macam tu tadi :(
Bukan selalu saya begitu kan. Saya dah cakap kan haritu saya nak jadi seorang yang berhati kering dan tanak lembik2 selalu nanges macam dulu. saya nak jadi sangat kuat dari segi metal dan awak jugak nak saya macam tu kan? Dugaan yang saya terima hari ni awak suruh saya teruskan kekuaatn untuk membina masa hadapan.


I do and i really do. But tonite when u call me and sound that i really dont like. you do it again again and again. DAMN.


Dengan kepala dah kusut macam ni. Dengan badan yang tak larat tapi ku gagah kan jua nih. memang salah time la. Dulu mungkin saya tidak sebegitu but not now ok. walau awak mintak maaf sekalipun kalau dah hati mula membengkak. sory to say la sayang. Hati kering ok.fullstop.


Tapi hati ini sangat lembut sebab apa?? sebab saya sayang awak la. Bila awak mintak maaf berulang kali. saya mula rasa bersalah dah la awak pun demam kan. esok nak kene masok keje tapi badan tak sihat lagi. cian awak sayang.


Apapun yang berlaku malam ni im sory sayang. i know u miss me more than wat u say rite. Same goes wit me my dear.


# Hati mula nak bercelaru bila pikir kan kerja-kerja sekolah yang banyak ni :(( plezzz understand sayang.


Kekusaman di wajah yang amat memilukan :((


But im lucky bcoz i have frenz which is always be wit me when u r not wit me :))

senyuman menggambarkan sesuatu :)) 

p/s : Wat ever it is. i love u more than word sayang *jiwang la pulak~~ but who cares.. bla bla bla bla :))

Tengs for reading ini entry :)

No comments:

Post a Comment