Friday, January 20, 2012

Sayang saya pada awak tak kan pudar :)

Assalamulaikum ouls.


Tadi da cukup penat menaip entry pasal sista2 kat uma ni. now time my lovely abie. tak sah kalo setiap entry tak de pasal abie. Eh aku punya blog aku punya psal la nak wat entry pasal sape pun kan :p


Okeh back to da topic. Actually i want to say a lot of tengs to u dear. U always be on my side every time i need u. kekuatan yang sangat utuh. esok da nak balik rumah kat kota bharu. so mayb sebulan lebih gak la kita tak jumpa kan. sedeh nye :( pape pun tengs sabab datang jumpa i semalam overnite sampai pagi. Hamek ko nak sangat jumpa kan. hehehehe. TQ abie.


my bucuk bacin ! love u damn !

Saya cuma nak awak tahu. Saya tetap sayang awak walau apa pun terjadi pada kita.

Tengs 4 reading this entry :)

No comments:

Post a Comment