Friday, January 20, 2012

Mesti sunyi tanpa dorang :(

Assalamulaikum ouls..


Alhamdulilah pejam celik pejam celik da abes pun part 3 aku kat UiTM dungun nih. sangat mengerikan nak tunggu result. mudah-mudahan lulus semua. insyaAllah. Arinini last kat dungun esok da derak blik rumah dengan  kak atiq. Fuuuuhhh ! tak sabar rasa nya. Kat rumah sewa sekarang pun tinggal kami ber-3 jer. yang len dah cau dah. aku sibuk duk online je. barang-barang satu ape pun tak kemas lagi nih. bila tengok kak tiq & kak yuni duk sibuk kemas barang sedeh lak menyelubungi hati nih. 


Mesti sunyi tanpa dorang.
Yes. aku tak tipu hidup aku mesti sunyi sem depan. dorang dah takde. aku da tak de teman nak gelak. aku da tak de teman nak gado. aku da takde teman nak giler. Huuuuaaaaaa. sedeh la seyh ! kenapa cepat sangat korang abes. sambung la lagi kat cini :p


sebelum tuh meh aku introduce kakak2 roomate aku yang paling BEST aku penah kenal.


NURUL AYUNI AZIZ a.k.a KAK YUNIE yang biol lagi sengal !

cun tak?? okeh jangan tertipu dengan muka poyo dia tuh. Tak kenal maka tak cinta okeh ! Hahahaha. kamOo memang best. biol. sewel. sengal. senget. semua jawatan seangkatan dengan tuh kamOo ade okeh. wait ade lagi picture yang dia mula sewel.

Hahahaha. ni baru cikit okeh. cukup2 nanti aku kene tibai ngan dia msok picture pelik2 dia. Hohoho.

Next :

ATIQAH IMANI a.k.a KAK TIQ yang blur lagi lemau !

yangb ni lak sweet x?? Hahahaha. jangan tertipu jugak dengan muka dia yang conon ayu tuh. hehehe. Lemau-lemau kak tiq pun calon2 nk futher MASTER la wei. ko hadOo?? tak adOo kan. Haaaa. dia hadOo k. masalah dia satu jer. bila bercakap dia malas nak pikir panjang. dia men cakap je ape yang kua kat mulut pastu wat muka dono. Hadoi. Hahahaha. bawak2 la berfikir ye sista.

Layan pic dorang dulu la. Zaasssssss...

Haaaaa.. see korang percaya tak cakap aku sekarang. sorang tunjuk muka biol and sorang lagi muka blur habes. hahahaha. apa masalah korang ni kakak-kakakku?? Hahahahaha. But both of u the best sista that i ever had ! LOVE both of u sis. nanti da balik jangan lupa datang melawat kita kat dungun ni taw :(

Hehehehe. ni gambar asli punya. asli ke?? ok2 gurau jer. kakak ni comel je sebenarnya walau pun mengong kadang2. hehehe. but they make me hepi with them. tak dapat nak bayang sem depan tanpa dorang :( walaupun dapat kenal dalam masa yang singkat jer banyak lak kenangan yang tertinggal.

What ever it is life must go on rite? both of u, i wish u all the best in ur life. nak kawen jangn lupa jemput. alar tak jemput pun g serang gak. Huhuhuhu. Then, da kerja nanti jangan lupa belanja lak. Hehehe. dah la penat la taip entry pasal korang. idea banyak tapi nanti korang perasan lak. Hhehehe.

p/s : entry ni special untuk korang. ikhlas dari hati :) sory curi2 download pic korg dari FB :) Tengs a lot sis even only 5 month we together. im hepi with both of u :(

No comments:

Post a Comment