Wednesday, October 5, 2011

Dunia Baru Aku !

Assalamualaikum.


Alhamdulillah terbuka jugak pintu hati nak update blog busuk nih. hehehehe. Agak lama jugak ye tak meng-update blog nih. tak sempat langsung nk bkak blog :(


Actually, sibuk sikit dengan kerja-kerja sekolah yang dah mulaa melambak dah sekarang. Huuuuaaaaaaaaa. tension2. huh ! Btw. seronok sangat dapat classmate yang agak gile-gile and sporting habis la :) 


Second week ada kat uitm dungun nih aku da dapat penyakit. hehehe. kaki da mula membengkak and lebam. tersangat la sakit but alhamdulillah sekarang da ok dah :) tapi makan masa jugka la nak sembuh. Minggu ni baru rasa sempurna cuma minggu ni agak penat sikit la. mana nak study, nak buat keje sekolah, nak buat macam-macam lah. hehehehe


ini ubat dari klinik uitm punye :)

ini ubat dri watson punyer :) hehehehe


Actually time pergi klinik tuh lupa nak mintak bandage and doktor pun satu lupa nak bagi pada hal time dye check tuh jugak yang cakap suh balut dengan bandage. sO, terima kasih lah kepada encik Mohd Halzmi kerana sudi membantu saya beli bandage kat bandar :) saya suh beli bandage je tp 2 ha macam-macam lak dia beli kan. Anyway, tengs abang !

nah ini dia kaki orang sakit, hehehehe
actually pakai stokin 2 coz amek gambor time nak tdo. huhuhu
bila nak tido,aku tidak boleh di pisahkan daripada stokin :p

and this is my sweetest rOomate yang best-best belake. hehehe
lagi 11 org takde termasuk classrep yang tengah amek gambo kami time ituh :)

Okeh sampai disini saja untuk kali ini. tengs for reading :)

No comments:

Post a Comment