Wednesday, August 17, 2011

SUSAH SANGAT KE NAK PAHAM AKU??

Harini dah masok 17 hari kita berpuase aku masih lagi berada dikemaman. rindu nak blik umah toksah kate yang teramat sangat tapi ape kn daya dah janji nk jaga anak2 tersyg niw. By the way harini kak jah and abg zul gi KL amek kete baru tinggal aku kat umah ngan anak2. aku tak kisah pn bukan susah no jage dak2 ni..But...


ape yang aku sedeh and kecewa sangat sangat sangat kenapa dia susah sangat nak paham aku. aku ni memang jenis susah org nak paham kew??YA ALLAH..dalam keadaan yang memang dah stress ni dia dah menambah kan stress aku. mane janji dia?? nak tenangkan aku bila aku stress??


sikit pn aku tak berniat nak menyusahkan orang yang tak sepatotnya aku menyusahkan pun. awak saya sorang2 hari ni. awak tahu tak saya bosan?? saya rindu awak. boleh tak awk paham semua tOo??saya ajak awak berbuka dengan saya bukan hanya kerana itu. tapi sebab saya nak jumpa awk. nk tengok awak. mana lah tahu ini peluang terakhir saya nak jumpa awak. Kuasa ALLAH tak siapa yang tahu..Tapi......


saya terkilan dengan alasan yang awak bagi kerana tak dapat datang jumpa saya. perlu ke saya terima alasan macam tuh?? ye. memang saya paham situasi awak sekarang dan mungkin tak perlu lah saya sebut di sini. tp pernah tak awak fikir macam mana pulak dengan saya??hati saya??


saya dah malu kan diri tak nak terima makanan yang kawan awak datang bagi kat cini. yes. i'm really appreaciate that ! but saya tak perlukan makanan tuh. saya perlukan awak ! awak tahu kan kita memag susah nk jumpa sebab kita jaoh tapi kali ni saya dah berusaha untuk datang kemaman nih. untuk lebih deka dengan saya. tapi berbaloi ke ape saya buat ni??


lepas je jumpa kawan awk. saya masok dalam umah saya menagis sekuat kati depan anak2 ni. dorang yang tengah bising bermain terus diam then tanya "cik tie bkpe cik tie nangis" bkpe cik tie tak amek mkanan abg tadi bgi" YA ALLAH seadainya anak2 ni paham knpe nk aku luahankan segala-galanya pada dorg aku nk BAHU untuk aku menahan sebak di dada..paling aku terharu sangat bile a.long ckp "cian cik tie mata cik tie bengkak pah nanges. cik tie lapo ke" i love u anak2 ku !!


untuk awak:
tadi awak ade tanya saya kan saya menyesal tak knl ngan awak??
ni jwpan saya, seperti yang awak sedia maklum mengenali awak adalah satu anugerah tak ternilai dalam hidup saya. saya bertahan dengan awak bukan hanya untuk 6 tahun ni tpi untuk selama-lamanya e2 pn kalau awak masih sayang saya. saya terima awak seadanya awak. dan saya pn berharap yang awak dapat terima saya sedaanya saya. dari cara awak msj YA saya tahu awak sangat kecewa dengan saya sebab tak terima makan tuh. tp ade sebab saya tanak. kalo awak dh lama knl saya mungkin awak pham kan macam mana kekerasan hati saya. saya mintak maaf kalo hari ni saya dah kecewakan awak tapi tahu kah awak bertapa kecewanya hati saya hadapi semua sorang2 kn. i need u to complete my life..mohd halzmi..iloveusomuch!

No comments:

Post a Comment