Friday, August 12, 2011

ketakutan yang melucukan =)

Hai semua..


Tiba2 tak boleh nak lelap mate lak malam ni teringat insiden time buka puase kat tanjung lumpur petang tadi. Actually bukan senang nk gi tanjung lumpur sne makan ikan bakor dye yang sgt best bagi saya..bukan ikan bakor je yang best nye, smua makanan kat c2 sodap2 but di kedai yang terpilih jer. lupa pulak aku apa nama kedai tuh. tp yang pastinye kalo korang sampai sane tgk kdai yang orang memang ramai giler tuh e2 la kadai nye..kdai yang first mula2 masok and yang paling hujung. ianya owner yang sama. 2 2 kdai dye orang mesti full gler ah lagi2 time puasa macam ni.


Ok. actually cerita nya bermula camni (mcm panjang no cerita nye) huhuhu. Ok bila dah tiba time buka mesti semua orang khusyuk makan kan biase lah puase kan lapo wOooo termasok la aku. hehehe. Time tengah khusyuk tuh tetiba belah dalam kdai dah bunyi kecoh (table aku paling luo dekat ngan jalan and hala ke pantai) time tuh aku wat tatau lagi tp bila aku pandang je belah sane tuh aku tengok senua orang dah entah ke mana..ada yang lari keluar panjat kusi lah and kusi lak xyah cakap memang berterabur.


Dalam kepala aku memang tak pikir lain dah sah2 la ade ulor ni. first tuh pikir nak panjat nek atas kusi tp macam tak yakin then tarik tangan en. BF dye lak macam masih blur2 tp keadaan dh makin kelam kabut sapa tak kalur ular kot. huhuhu. aku tgk kak jah dah kejalan dengan yaya, aku pun ape lagi ikut gi sane. kak jah dh kalut sangat panggi aku. atie cepat ati meh ciniw kak jah takot ni. jantung aku pn laju je. 


tp yang klaka nya bila rotate balik time kelam kabut tuh ade akak mengandung tuh terpacak berdiri atas kusi. kecian dye terkejut anak dalam perut tuh. And yang paling tak leh bla ade mamat kat belakang table aku tuh time kitorg kelam kabut tadi dye boleh ilek je duk makan nasi. memang tahap kebulur sangat ke ape orang ni sampai takde perasaan cam tuh kn. huhuhuhu. pape pn aki solute kat dye coz time makan mane boleh bising2 kan, time makan kene fokus. hahahahaha. hamek ko.


Akhirnya ular tertangkap and mati kempis ular tu kene tibai ngan otang ramai. keadaan jadi bising mesti masing2 tengah menceritakan detik2 ketakutan tadi kn. hehehehe. pape pn sangat enjoy. makanan pon sodap, pengalaman pon best. hehehe.


nah sampai disini saja. mata pn sudah ngantok.
tengs for reading :)


sempat pulak harini snap gambo dlm kete :)

No comments:

Post a Comment