Thursday, August 25, 2011

Anything happen for a reason :)

Assalamualaikum para reader sekalian :)


Alhamdulillah. hari masih ada mOod yang ceria dan berusaha melembutkan jari jemari untuk mengarang blog tersayang nih. hehehehe :)


Today is MY DAY !! huhuhu. u know why?? of course u don't know rite??thats why la i want 2 tell u ouls. hahaha. hapa aku merepek nih. hehehe. ok stop merepek merabai bagai.


Yes. statement anything happen for a reason sangat tepat sekali. because dlm entry semalam kan aku ada bagi tau yang anyhing happen encik BF terchenta aku tuh accident and dah kompem-kompem dia tak dapat datang jumpa aku untuk saat-saat akhir aku kt kemaman nih kan. so for a reason nya aku yang ke rumah nya untuk melihatnya yang kesakitan itu.hehehehe


Tersangatlah bahagia rasanya dapat berbuka puasa bersama keluarganya. lagi pun da lama tak jumpa mak dia. actually aku memang dah tak kekok dengan keluarga dia coz dah biasa huhahuha. and family dia lak memang jenis yang sempoi habis. i like. very like. hehehehe. senang nak join and sangat masok kepala ngan akuh.


yang tak leh blah nya sampai je terus masok dapur coz mak dia tengah masak. tak kan le aku nk lepak kat depan sedangkan my future mother in law sebok masak kat dapur. terang-terang dia reject aku. hahahaha. Then lepas buka aku tolong kemas ape yang patot la. wah bunyi macam bagos kan hehehehe. actually aku memang bagos pun kalo u ouls nak tawu. hehehe. bukan ape aku ni jenis penyegan kalo pegi rumah orang. jadi tak boleh duk diam mesti kene wa keje lagi2 kalo tuan punye rumah pn ngan wat keje. lagipun family dia aku memang dah biase lau buat keje dapur cam tuh. kalo blik rumah arwah atok dye pn sme aku kat dapur je ngan mak dia. Actually mak dia ni seorang yang sangat rajin memasak dah le masak sedap2 lak tuh. hehehehe. selute la. sebab nya siblings BF aku nih majority lelaki yang perempuan nya kak long and kak ngah dia je.


yang paling tak leh blah nya duk sebelah mak dia time buka puase tadi. kelas g2. ko ad??tak de kan??tapi aku ada. hehehe. (kecoh lak an) huhuhu


Papepn bersyukur sanagt untuk hari ini. and bersyukur jugak dapat tengok dengan mata and kepala sendiri chentahati yang dah semakin boleh berjalan dah. ALHAMDULILLAH. 


nah ini dia kerete nye selepas kejadian. my laling yang drive.
accident dengan lori itu pasal jadik cam tuh.
papepun alhamdulillah semua selamat. amin


Wokeh lah mata udah ngantok nih tangan pun udah kejong rasanya. hehehehe
nite semua...
tengs 4 reading this entry and view my blogggggg. hehehehe
adios amigOs !



No comments:

Post a Comment