Sunday, August 24, 2014

Kini Ku Kembali

Assalamualaikum w.b.t.

Hai all..

Tanggal 24th August 2014 di pagi hari aku bangkit dari tidur yang beralaskan tilam dan bantal yang empuk ini entah kanapa hati tergerak nak buka blog yang almost 5 month aku tinggalkan ia terkapai-kapai dilaman sesawang ini. Kejam kah aku? Kejam lagi dunia ini yang sentiasa buat aku busy dan kejam lagi perasaan ini yang selalu buat aku ada perasaan malas tahap melampau untuk menulis. Tapi harini membuak-buak pulak rasa nak menaip *banner yang lama dah buang sebab dah lapok sangat dah. Walhal setelah meningkat dewasa ni bila nak buat sesuatu benda mesti berfikir banyak kali. Try to improve myself and be more mature.

Tiada apa yang menarik yang ingin dibicarakan cuma dunia aku sekarang sudah berubah, yang dulu nya dari status seorang pelajar kini aku seorang pekerja. Fuuuuuuhhhhhhh. Lega tak yah ngadap buku dah.

' Tapi stress gile nok keje nok...'

Eh stress ke? bukan dulu nak sangat keje ke? nak mengeluh pulak ke?

Sesungguhnya sikit pun aku tak mengeluh cuma nak luahkan sikit jer. Haha. Hidup seorang diri dibandar besar kolumpo ni banyak pancaroba nya. Alhamdulillah dah 2 bulan lebih aku kat kolumpo everything went well. Tuhan sentiasa ada untuk aku dan untuk korang semua jugak. Ingat tu ye !

Okay lah next time (malam kang atau besok) aku cerita pasal tempat kerja aku yer dan macam mana aku boleh dapat kerja kat sini dan kehidupan aku kat sini jugak yer. Stay tune for the next entry.

Aku berblogging hanya sekadar suka suki tangan aku nak exercise, seingat aku dari sekolah rendah dan menengah aku suka tulis diari tapi dunia semakin maju less paper la katakan, menaip la pulaakk but not too active berbloging sebab aku jenis yang ikot mood dan ruang masa.

Thank you for reading.
(persoalannya ada pembaca ke aku ni. Hahaha)

No comments:

Post a Comment