Thursday, June 20, 2013

I'm 24 years old already :)

Hai peeps ! 

Alhamdulillah. I'm officially 24 years old. Syukur Alhamdulillah. 24 tahun dah aku di beri kesempatan hidup di muka Bumi Allah ni. I'm proud to be myself. Alhamdulillah. 

Ma & Abah terima kasih banyak-banyak sebab dah besarkan acik selama 24 tahun ni. Tanpa ma dan abah acik bukan sapa-sapa...Acik mungkin tak wujud kat muka bumi ni. No words can best describe how much both of you mean to me. Dunia dan akhirat acik sayang ma abah. Terima kasih sebab bagi acik ilmu duniawi dan ukhrawi yang cukup..Makan pakai yang cukup..Ape yang acik nak tak pernah acik tak dapat. Terima kasih kerana menjadi teman pengadu suke duka..Bergurau senda..Terima kasih jugak sebab sentiasa bagi acik peluang untuk tentukan hidup acik..Tadi bila ma call wish bufday siap nyayi lagu happy bufdayy..OMG ! mengalir air mata ni..kasih mu ibu dan bapa tiada tandingan nye..Then, Ma bila bercakap selalu risau-risau..Ma, now i'm grown up..Acik ingat lagi bila ma cakap ma risau itu sebab ma sayang anak maa..Menagis dalam hati ni sebab terharu..I love you so much ! Usaha mu untuk melihat anak mu berjaya hampir tercapai. In syaa Allah.


I LOVE YOU MA & ABAH.

Next, special thanks to all of my friends yang wish bufdayy and make the doa for me and i hope may Allah hear your doa. In syaa Allah. Saya jugak mendoakan sahabat-sahabat semua sentiasa di lindungi dengan rahmat NYA. Amiinnn.

And to you kesanyangan hamba. Thank you for being such a great boyfriend to me. Almost 8 years we together you always try to did very well to make me always smile and happy. You take care of me. Thanks also for being such a great man to me after my father and my brother.  Thanks because you always try to understand and  bersabar dengan manusia yang berkepala batu ni. you did it ! Alhamdulillah. Tak ada orang sesabar kamu. Sungguh ! :) Thanks jugak sebab be the first person who wish my bufdayy.. I guees for the first time awak ade sesama di detik 12 malam tu kaann dulu-dulu mampu wish kat hp jerk. Really appreciate :) Terharuu sangat-sangat. You try to be se romantik yang mungkin even you are not. Hahaha. It's ok. That why i said, i have many reason to leave BUT i choose to stay because of i love you and only you.. No one can treat me like you do. I admit it. Here, i just wanna say that i'm proud to be a part of you deep in your heart and fully capture my heart. I love you.

And i hope, Allah sentiasa melindungi dan menjaga hubungan kita hingga menjadi yang halal. in syaa Allah. Susah senang suka duka pahit manis kelat tawar semua kita rasai sama-sama. No words can describe that feel. Lebih kurang 2 tahun lagi. I wish you the best to fulfill your promise. Our promise. In syaa Allah..semoga di permudahkan segalanya.


You are really mean to me :)

And the last, ucapan untuk diri sendiri..

Bismillahirrahmanirahim.

Ya Allah, Engkau berikanlah aku kekuatan dalam menghadapi segala dugaan dan rintangan yang telah Engkau tetapkan untuk ku, Aku percaya akan Qada' dan Qadar MU..Sesungguhnya aku memohon perlindungan darimu dari segala godaaan dan hasutan syaitan laknatullah..Engkau jauhilah aku dari sifat takbur, pendendam, pendengki, berperasangka buruk pada orang lain dan Engkau lindungilah lidahku dari berkata tentang keburukan dan sentiasa bersabar dalam apa jua dugaan yan datang dan siapa saja yang aku berhadapan. Tuhanku, hanya kepadaMU aku memohon keampunan dan berserah, Engkau panjangkanlah umur kedua ibu bapaku..Engkau lindungilah keluargaku. Dan sesungguhnya jika dia yang Engkau ciptakan untukku, Engkau satukanlah hati kami menuju ke jalanmu. Engkau lindungilah hati kami supaya terus utuh dan kukuh di jalanMu. Di hari kelahiran ku ini aku ingin memohon ampun dan taubat darimu, Engaku bersihkan hati aku dari segala kegelapan yang telah aku lakukaan..Aku mohon ya Allah, Engkau lembutkan hati mereka yang berperasangka buruk padaku. Engkau ampunkan dosa-dosa mereka ya Allah..Dan Engkau buka dan lapangkan dadaku untuk menduduki final exam dengan tenang..Engkau berikanlah aku kejayaan yang aku inginkan demi membahagiakan kedua ibu bapaku. Aku mohon padaMu ya Allah..Tiada apa yang aku pinta hanya restu dari Mu Tuhan yang maha Agung, maha Pemurah lagi maha Mengasihani..Amiiinnn Amiiinnn Amiiinnn. 

picture of dinner. 
More picture in new entry wokeehh :)



Thank you for reading guys. May Allah bless you :)



No comments:

Post a Comment