Friday, June 21, 2013

Dinner yang TERPAKSA.

Haihoihoi..

Haaaa..pejam celik lagi seminggu nak final ye..Bersediakah aku? In syaa Allah. Final year chaiyookk2..Ni nak habaq pi kat hang al kisah pasal dinner..

Actually aku and the geng memang dah simpan angan-angan tak mau pi dinner fakulti tu sebab tarikh dinner tu memang kitorang stuck dengan banyak bende nak kena settle. But, because of Program aku handle dinner semester ni and Penasihat yang handled dinner tu one of ouur lecturer so we were forced to go. OMG ! Mahu atau tidakk terpaksa la kami memaksa diri untuk menghadirkan diri T___T

Tapi biasalah nama pun manusiakan..semuanya unexpected belaka..so far have fun jugak la..dalam terpaksa tu belambak jugak gambar..Hahaha..Yang nampak terpaksanya baju jelaahh..selalu bila sebut pasal dinner mesti nak beriakan siap beli baju baru bagai nak ikutkan tema nya tapi kali ni aku capai apa yang ada je dalam gobok tuuu..Nasib baik lee tema nye "Melayu Moden" katanyee..Pakai jelah apa yang ade ye dookk..Heeee

Her goes some pictures laaa puloookkss..

















Adakah korang mampu se over aku bila nampak camera? ngeh ngeh ngeh..By the way im enjoy my nite with my friends :)

Thank you guys :)


No comments:

Post a Comment