Sunday, December 16, 2012

Kebahagian.

Assalamualaikum wbt.

Haaii peeps !

As a human being, tak ada yang lebih kita mintak dari Tuhan yang Maha Mencipta melainkan kebahagian dunia dan akhirat. Tapi harus ingat untuk mendapatkan kebahagiaan akhirat bukan mudah dan bukan jugak payah. paham? tak paham? ok. paham kan saja laaahh. Hihihi.

I mean, setiap apa perbuatan kita kat dunia ni di catat. segala apa sekalipun. untuk mendapat kan kebahgian di akhirat kita harus rasa bahagia kita di dunia ni dulu. In Syaa Allah. kalau kita dapat kecapi itu semua hidup kita mesti tenang dan bahagia.

Actually melain kan diri kita sendiri, orang di sekeliling kita memain kan peranan yang sangat penting. mereka ini yang akan membawa ke jalan mana jalan yang kita harus tuju. Especially our parents, siblings, frenz and tak lupa juga pasangan kita. Pada saya mereka ini adalah orang yang akan sentiasa buat saya tersenyum. Alhamdulillah. Kalau menangis pun hanya lah menangis kegembiraan.

"Terima kasih sangat2 sebab awak terlalu faham dan sangat bersabar dengan perangai buruk saya. You and only you in my heart. In Syaa Allah." -to: Incik Cinta Hati.

Mungkin sebab da lama sangat kami bercinta, pasti ade rasa bosan. Tapi,kesefahaman tu sangat penting. Kami pun selalu bergaduh, tapi mungkin dari situ kita kenal dri masing2, salah sorang akan mainkan peranan untuk slow talk and settle the problem. Alhamdulillah. Pada saya selain keluarga, hanya dia yang mampu buat saya tenang. I pray to Allah, to keep this relationship till will got married and of course till Jannah. In syaa Allah.

Ok dah kita nak sambung study niiii. Kita curi masa study sebab nak bagi tahu semuaa that i'm very hepi with family, boyfriend and friend that really understand me. Alhamdulillah.






Ini yang paling tak boleh blah. bila saya whatssup picture kat bawah ni kat dia. Then dia cakap, "sayang nak jugak gambar macam ni. Cantiklaa." Hahaha. Naaahhh kita puunn cari inisiatif buat untuk die jugaaakkk..


|
|
|
V

Tadaaaaaaaaaaa... kemain lagi bersungguh nak ikut cakap kite suh buat muke nak buat pic cam tu punye pasal. Haaadoooiii. By the way, i LOVE to see your smile :)


Tengkiuu for reading. Wacacaca.. AdiOos.

No comments:

Post a Comment