Monday, November 5, 2012

Alhamdulillah . i'm touched !

Assalamulaikum wbt .

Subhanallah lama nye tak jenguk blog ni kan . Dan lama jugak tak terjah blog kegemaran . Actually busy and bercampur baur dengan tidak ade yang menarik untuk di kongsikan dengan korang and one important thing i'm a lazy gurl ! grrrrrrr . But today, wanna shared you something that make me feel so bless, touched, glad and so on yang sewaktu dengan nya . 

Ini sekadar ingin berkongsi kegembiraan sebagai seorang remaja wanita yang sedang hangat bercinta (hangat ke ? ok . abaikan ! ) juga hati seorang student yang memang dah tak sabar nak menghabiskan bachelor nye dan focus on find a job and have better life . Ok . Straight to the point .

Ok sebagai seorang remaja wanita yang meningkat dewasa, yang masih belajar dan juga menjadi harapan mak abah . I'm also proud to have you 'my Incik Boyfriend' . Setiap yang bercinta mahukan kebahgian di penghujungnya termasuk jugak aku . Tak pernah aku jumpa orang yang bercinta, sayang bagai nak rak, berkorban macam-macam tapi die tidak inginkan kebagiaan . Itu stupid nama nya . Bila kita sanggup berkorban apa saja itu maknanya kita sayang . Bila kita sayang kita pasti cinta . Bila kita cinta kita pasti ingin kan yang terbaik untuk hubungan kita . Dan sudah semestinya kita hanya mahukan die sampai bila-bila . Yes of course !

korang mesti bosan baca entry aku sebab setiap entry yang aku post aku mesti selit kan pasal die . Yes . First time aku nak join blogger aku tidak pernah berharap untuk sesiapa pun baca blog aku . Sebab apa yang aku entrykan aku sendiri akan baca kembali berulang-ulang kali sambil tersenyum dan ade kala nye menitiskan air mata dan adakala nya jugak aku tergelak sendirian sebab aku terfikir ye ke aku yang tulis semua ni ? . HAHAHA . 

Blog aku adalah tempat aku meluahkan rasa yang terbuku di hati dan harapan aku hanya aku dan dia yang baca ape yang aku tulis ni .

Actually, i want let you to know . When you said "I LOVE YOU SAYANG" terasa macam tumbuh sayap kat belakang . But i can control . i'm so happy . Kadang2 lelaki tidak tahu yang ungkapan sebegini yang secara tiba-tiba ini akan membuatkan kita rasa lebih bahagia daripada biasa . Kebahagian yang orang nampak itulah kedukaan kita . But Alhamdulillah apa saja yang Tuhan menduga kita, kita sama-sama dapat mengatasinya . kematangan awak, kesabaran awak, keihlasan awak, ketulusan awak, membuatkan saya rasa lebih kuat untuk terus bertahan sampai ke penghujungnya . InsyaAllah .



Bila saya dapat text kat bawah ni . Allahuakbar . Mungkin bagi si lelaki mesej sebegini tiada yang istimewanya tapi tidak bagi kaum hawa seperti saya . I'M SPEECHLESS ! mengalir air mata ni . Tiada yang istimewa bagi seorang wanita bila lelaki yang dia sayang betul-betul inginkannya menjadi yang halal buat nya . Alhamdulillah . Sayap yang tumbuh tadi mula berterbangan di udara . bebas dari rasa curiga yang sebelumni tak pernah pudar . Kepercayaan yang kian hilang rasa muncul kembali dan tumbuh seperti cendawan . Alhamdulillah . 

Kita pasti akan rasa ape yang kita ingin rasakan . Hanya kita yang mampu mengubah segalanya .



Awak sentiasa ada di setiap saat saya memerlukan . Kata-kata semagat awak membuatkan saya bangkit dari kelemahan diri yang saya sendiri belum pasti akan berakhir . 

Sememangnya Tuhan menciptakan Hawa untuk Adam dan dengan lafaz "Aku Terima Nikahnya" akan merubah segalanya . InsyaAllah . Kita akan kecapi apa saja yang kita idamkan . Allah telah menulis kisah hidup yang terbaik untuk umatnya . Tiada bahagia jika kita tidak mahu merasa dukanya . Wallahuallam :)

I wish i will spend for the rest of my life with you :) 
saya nak awak tahu sayang saya pada awak tiada yang kedua selapas Tuhan,Nabi Muhamad saw,ibubapa dan keluarga :)
InsyaAllah.

TQ for reading :)

No comments:

Post a Comment