Saturday, October 13, 2012

BERSABARLAH :)

Assalamualaikum wbt .

selamat tengah hari semua...lama sungguh tak melawat blog nih . huhuhu . actualy banyak sangat story tapi semua da basi :p sebab saya memang seorang yang pemalas ! ok stop . dah kebetulan tetiba ade semangat nih . kite cite apa yang ade dalam kepala time ni jela ye . Hehehe . actually dalam kepala time ni pun celaru tatau ape banyak sangat bende yang difikirkan nya . ok sya buat list eh . hehehe
|
|
|
V
1. About my diet ni . Tak sabar nak tengok diri ini kurus :)
2. Rindu nak bali rumah . Nak jumpa ma, abah, sibling and yang paling penting my lovely niece aceehh :(
3. Tak sabar nak habis belajar :(
4. Tak sabar nak kerja :(
5. Tak sabar nak kawen . eh eh eh oppppsss . hehehe . gurau jek. yang tu belom lagi . hehe
6. Sentiase merindui dan menyayangi awak awak dan awak lagi mohd halzmi . lot of love <3

Nah itu je kot . hehehe . yang penting saya akan sentiasa bersabar dengan apa saja dugaan dari Tuhan . Dia dah tulis yang terbaik untuk diri kita kan . Perit mana pun kite terima untuk kehidupan ni perit lagi yang kita wajib terima di akhirat nanti . Wallahualam . Kalau ujian dia dunia ni kita tak boleh terima macam mana denagn akhirat ? sedih bila fikirkan nye . Sekarang saya sedang mencuba untuk menjadi lebih baik insyaAllah . antara kita dengan Tuhan mahupun dengan sesama manusia sendiri :)

Tak perlu untuk kita sibuk2 perbetulkan diri orang lain . Utamakan diri kita sendiri dulu . itu yang lebih baik :) insyaAllah .

haaaaaaa. ok dah cukup sampai  disini :)
Tq for reading :)




No comments:

Post a Comment