Saturday, May 5, 2012

Memang tak ada ayat lain dah :)

Assalamualikum ouls . 


First of all happy Wesak day to all our friends yang beragama buddha :) hope you happy guys . Okeh back to the title why with "memang tak ada ayat lain dah" jeng jeng jeng :) Haaaaaa meh nak habak mai pi kat hampa semua nah . Ini cerita is love story :) . Love story again again and again . Actually semalam gado lagi dengan incik bF . Dia tula sempoi sangat . huh . sakit hati ! selalu buat orang sakit hati . aku ni jiwa keras tapi lembik . Hahahaha . macam mana tu ? entah aku pun tatau main cakap jer . Hahahaha .


Takde la, sekarang dia dah 12 jam memang keje je . 7 a.m until 7 p.m . arini aku ingat nak pergi umah dia . da lama tak jumpa mak dia . dia pun sama dah tu anak dia keje tak pelah dapat jumpa mak nya pun jadik lah . But, dari 2-3 hari lepas aku suruh dia gitau mak dia awal2 yang aku nak datang tup2 semalam aku tnya dah gitau mak belum ? dia cakap mak dah tido . Adeh !! panas nya hati ni . nak ketuk2 je kepala dia tuh rasanya . nasib jaoh kalau ade depan mata memang tinggal tulang la gamak nya mohd halzmi tuh . 


Because of that aku ape lagi tarik muncung aku yang cantik ni panjang2 la (ada muncung ke ? ok . bayangkan saja ) aku pn mula mesej nak tanak . cakap tanak cakap . aku mula nak cakap mengarut-ngarut . Tengah sakit hatikan, macam2 boleh kuar dari mulut yang comel nih . aiyaaaaa . HAahaha


But, aku tak tahu la kenapa dengan dia ni . memang jenis tak ade perasaan ke apa . aku dah cari gaduh dia masih cool lagi . bila aku dah mesej mengarut-ngarut panjang2 lebar dia reply ni je " I LOVE SAYANG " Eh geram betul but nak tergelak pun ade sakit hati pun ada . mana tak nya aku dah pnjang lebar meluahkan rasa dia boleh bg tahu itu jer . Bila aku reply merepek2 lagi dia reply ni lak " PERASAAN SAYANG & KASIH ABIE PADA BIE TAK PERNAH PUDAR " . Hadoi . bengang nye toksah cakap lah . tapi sekarang aku selalu memberontak . aku selalu kurang hajar dengan dia .tapi dia cool je . Dia selalu pesan nak kurang hajar boleh sayang tapi biar lah berpada-pada . Haissshhh . rasa bersalah sangat3 . Cool sangat pulak orang tua nih . Dah memang salah dia kan memang la dia cool aje  . harharharhar .


Tapa itulah dia . tiap kali aku buat perangai memang itu lah ayat dia pujuk aku . aku ni memang jenis mudah lembut hati walaupun hati keras macam batu . Huhuhu . Yela, orang yang kita sayang dah pujukkan nak jual mahal apa lagi . Terlebih jual mahal kan kitta yang rugi. Terus tak laku . Haaaaa time tuh beru la menangis tak berlagu . berirama je lebih . Hahahaha . 


Ok dah2 aku nak sambung study dulu . bangun pagi2 ni actully nak study tapi dah bukak lappy memang tak hingat la . 


my face like this when u said u love me :)
*full of blussshhiiinnggg . auuummm !

i lup u much much more !!

Tengs for reading this :)

No comments:

Post a Comment