Friday, November 18, 2011

My Convocation Day !

Alhamdulilah. 
Akhirnya ade ruang untuk update new entry.
Entry kali ni nak selitkan about my convocation day. Its mean everything setelah 3 tahun bertungkus lumus dengan berbagai2 dungaan yang datang untuk mendapatkan sekeping (dulu segulung tp sekarang da jadik sekeping da) DIPLOMA. Jadi seorang perantauan di selatan malaysia. Macam-macam kenangan pahit dan manis di Bandar Penawar, Kota Tinggi, Johor. 


Actually, on the my convocation day, i stand at UiTM Shah Alam without my lovely mum and dad but still have mama and babah.keluarga angkat aku. On that day aku menangis je coz sedeh dah rindukan ma and abahh aku yang tak dapat tengok aku nek atas pentas. Tapi aku tetap kuat bile ingat pesan ma ;


"Biarlah ma tak dapat tengok anak ma nek pentas amek sekeping diploma tapi ma nak tengok anak ma nek pentas amek sekeping ijazah ke ma nanti, untuk diploma nih biarlah mama ngan babah yang teman. Adik peksa takleh nak g KL"


ma, abah...i will untuk sekeping ijazah nanti PASTI. insyaAllah :)


Tapi bagos jugak ma and abah tak datang coz kene sidang belah petang memang crouded giler kat uitm shah alam tuh nak amek gambar pn tak sempat. Kuar dari dewan pun matahari dah nak tenggelam. huhuhuhu. Nak bergambar ngan kawan2 pun tak sempat coz masing2 sibuk nak bergambar ngan family dorang. mane nak balik lagi kan. So, ada kebaikan nya jugak :) ma and abah datang. Kalo dorang datang nanti nak gerak balik kelantan lagi mesti penat kan.


Ok now kite layan picture jela ye :)


mak anak mak dah berjaya melepasi satu tahap.
tahap lagi satu akan menyusul :)

wit along nana lepas balik amek jubah :)

ni haaa hero adinda aziz.

ini bunga mama yang kasi :)

wit mama, babah and adik :)

lapa gile lps kua dewan tuh. tak peduli dah even mkan depan longkang pn. 
yg aku tahu aku lapa giler. huhuhu

kemas brg nak g amek gambo kt padang :)

org kuat time konvo aku. TQ dik :)

wit along nana again :)

sedih tengok orang len berposing ngan mak n ayah dorg :(

tetap lempar kan senyuman yang tak berapa nak manis tuh :p

mama norpisah :) menyempat dye amek gambo time aku xde ye. hehehe

Thats all about my convocation. Masuk banyak2 gambarkan muak lak korang nak tengok :)

Tengs guy for reading :)

No comments:

Post a Comment