Tuesday, April 12, 2011

TAK CUKUP-CUKUP LAGI KE?? MySpace

Assalamualaikum.

Haaaiiii readers... Macam biase tak de yang interesting pn entry kali ni. hehehe. bUt cute la kOt. huhuhuhu. (perasan sudah) hehehe. Back tO the title TAK CUKUP-CUKUP LAGI KE?? hehehe. U know wat i mean?? huhuhu. I mean tak cukup-cukup lagi ke bergambar duhai hayati. hihihi. Pagi-pagi lagi dah tah pape. Belum duduk pn lagi dh posing abes. hahaha. melampau tak?? lau dh duduk lagi lah. Alahai dunia-dunia. hahaha. salah kan dunia lak. hahaha. ape aku merepek nih?? fening sudah :p Ok2 stop memerapu okeh ! meh kita layan gambO dulu. Laaayyyyaaaannnnn...

peace no war !! dengan shawl yg sgt. sgt. sgt. SERABAI !

kegilaan sentiasa bersama. hihihihi. lebiuu dik.

keriangan gelak tawa sentiasa bersama. hiihhihihi. leebiiuuu kakak.


bila kesorangan cang gini lah jadik nye. huhuhu

perasan buat keje ! posing je lebih :p

Cang g2 lah cerita pagi ni kat opis. byk lagi gambO tp penat nk upload korg pn nek menyampah nnt kang tgk gmbar aku kan. hehehe. 

Actually love pictorial damn much ! huhuhu. lau kat umah mak aku mst bebel lau ternmpk aku ngan pose. hehehe. Dialog dia berbunyi begini "Allahuakhbar ! dok sudoh2 amek gmbar. tgk lah nanti kalu dok camera tu retak muka achik tu hok retak. mari kot mano la sore ni" hehehehe. lebih kurang cam g2 lah my mum cakap. Aku hanya mampu tersenyum dan berkata " Ala ma selagi ade peluang ni jgn la lepaskan peluang. hehehe". pastu dia bla bla bla dgn semangat nye. kene ciOm sebiji terus diam. hehehe. love U mum. muuuaaahhp2.

And I also like to see person with beautiful pictures that they have. Seronok seyh tgk gmbo org beautiful looking nih. macam teruju gituh. Lagi2 yang bertudung. suke tgk dorg mengayakan tudung new fashion nih. Lau shawl tuh mcm2 pesen dorg putar belit. agak crouded but cute kn. hehehe. Actress yg aku suke tuha penyeri blog aku HELIZA HELMI. Ade org cakap dia tak cantik tp bg aku dia sgt shaanteekk taw. sweeet.

OK lah readers. dah banyak sgt merapu nih. see U. Thanks for sudi click kt blog nih and reading my entry yang tak best lansung nih. muuuuaaahhhpp3. 
daaaaaaaaa.

No comments:

Post a Comment