Wednesday, October 2, 2013

3 hari 2 malam bersama besties ! Yihaaaaa..

Assalamualaikum. 

Hello peeps ! Peeps tak pe jangan stalker. Hahaha. Kalau stalker pun apa ada hal wa tak heran sama luuu. Hahaha

Ni haaa jumaat lalu one of my besties datang rumahh. Yiipiii. Dah lama tunggu saat ni. Actually aku suke kawan-kawan datang rumah aku. Lagi2 bila aku pernah ke rumah dorang so aku pun nak jugak la dorang datang rumah aku kaann baru fair. Heee.

Alhamdulillah da lama rancang akhirnya tercapai jugak. Its the time. Yihaaaaa.. heeee. Hamik kau berjalan sakan. Aku yang da lame tak round satu bandar Kota Bharu ni sebab dia datang round sepuas-puasnya sampai rasa penat decide nak balik hahaha.

Thank you sahabat sebab sudi datang ke teratak sederhana saya dan keluarga. Jangan serik nanti datang lagi taauu sayang. 

Roll picture dulu daaaaa...




Thank You zaza bagi kami hadiah yang cute sgt ni !!
We love you zaza !!





Cukup-cukup sudaaahh nanti ada orang nak termuntah pulak tengok gamba poyo kami ni..muaaaahhaaa

Ok dah. sampai disiini saja uacapan cikgu untuk hari ni..weeee..love you sahabat !

Thank you for reading. Adioosss !


No comments:

Post a Comment