Friday, July 8, 2011

ASALKAN KAMU TAHU !

Assalamualaikum readers .

Tidak ade yang boleh membuatkan kita merasa bahagia apabila mengetahui diri ini disayangi dan di cintai. Tidak kira lah mahupun daripada ibu bapa, sahabat handai dan insan yg di nama kan kekasih. waaaahhhhh.. hehehe. takde org yg tak tersenyum when someone said I LOVE U sayang. ngeeeee~ merah pipi la seyh. hehehe.disini saya nk bagi tahu dan asalkan kamu tahu saya sayangkan awk kerana  awk bukan sape2. awk bukan ank raja. awk bukan juga putera raja. tp awk adalah insan yg bernama Incik Boypren yg sentiasa menyayangi saya dan e2 saya tahu dan saya jugak nk awk tahu saya pn sayang kan awk MOHD HALZMI ! :p

walau pn awak dlm keadaan : 
BONCIT

walau pn awk dlm keadaan :
BOTAK

walau seberapa byk keadaan yang awk ade saya tetap sayangkan awk dear ! U r my hero walaupn kekadang lembik ugak an. hehehehe. persefahaman kita yg membuatkan kita lebih matang dlm hubungan. dan pergaduhan yang membuktikan kita saling sayang menyayangi antara satu sama lain. Menjadi yang terbaik utk mu e2 akan aku buktikan suatu hari nnt. nobody's perfect okeh !


No comments:

Post a Comment