Thursday, July 7, 2011

ALL ABOUTS U !!

Assalamualaikum semua….

Wah !!! lamanya tak update my blog nih. RINDU nya !!! hehehe. Entry pn dh basi kan :p biaselah lately sangat la busy coz tolong mak aku kat kedai mmg xde mse langsung nk updated blog. Bukan setakat blog FB pn jarang sgt dh on9. Kalau-kalau ada ternmpk aku on9 tuh kdg2 bukan aku but my incik BF tercinta yang tumpang men game kt my FB. Huhuhu
Actually, umo dh cecah 22 years old nih. OMG ! dh tua ke aku?? Oh NoOo.. mst la tidak kan. Hehehe. Lek lu  bru 22 kot tak masok 25,26,27,28 n above lgi. Hehehe. E2 bru kategori tua an an an. Hehehe. Perjalan hidup masih jaoh jika di bekalkan umo yg panjang. insyaAllah.

Cakap pasal besday ni I ade story bout celebration my besday wit my incik BF. Actually, when talk about incik BF pilu je hati ni..jadi sebak entah knpe..yelah kitorg ni dh le jarang jumpa. Bila nk jumpa je halangan pulak bertimpa-timpa tp kami tetap CHILL utk meneruskan nya. Hehehe. That’s why I really love u dear. Walaupn incik BF datang 2 day before, I’m really appreciate that sayunk. Oleh kerana 20 jun incik BF berkerja so dye datang 18 jun untuk jumpa dengan kekasih hati nye nih. Wah g2 !! bangga la seyh wlaupn pgi2 buta aku dh melalak coz mak aku tak bg kuar. Ini lah halangan nye.

Pengerbanan dib alas dgn pengorbanan kan. E2 tidak dijadikan halangan pn coz kami tetap kua. Bukan niat di hati nk melawan cakap seorg ibu hanya kerana seorg lelaki but I know my mum dye tak marah pn but just bebel jela. Dh dye pnat bebel dye diam e2 jelah. Cuba la korg pk tak kan la incik Bf dh dtg dari dungun sane ke kota bharu nk suh dye blik cam tu jekan?? Tak mungkin aku akn buat dye cam tuh. Then kitorg g KB MALL je. Senang jalan2 kt c2 jer.

Actually sesampai nye dye kt rmh pgi tuh hati aku gundah, kotak pikiran aku juga tertanya-tanya knpe muka dye penuh dgn persoalan?? Aku nak tnye but tak terkeluar dri mulut niw. Ble dye tgk aku dye senyum tp ad sesuatu d sebalik tuh but why??? Yes .  Atually, lately ktorg mmg byk selisih pham but kejap2 je dh ok e2 pn sebab aku jugak terlalu sensitive dan berkat kesabaran incik BF yang sgt tebal tuh masalah yg kami lalui tak pnah berlarutan. 

Alhamdulillah. Biaselah pompuan kn mood nye tak pnah  nk menentu.  Kadang-kadang aku sendiri pn tak paham knpe ngan aku nih tp entahlah.
Alhamdulillah aku dipertemukan dgn org seperti incik BF yang cukup bersabar ngan perangai aku yang tah pape nih. Kalau incik Bf terbuka blog niw, dengarkan lah warkah dariku utk mu.

Abg….
Tengs 4 evrythg. Tengs 4 that day. If I can show u bertapa gembiranya bila dpt meluangkan masa bersama walau pn hnya sesaat. I’m cherish every second wit u dear. Melayani telatah mu yg sgt m’hburkn kn. Membuatkan aku jadi lebih kuat. kerana e2 lah Tuhan menciptakan mu utk ku. ALHAMDULILLAH. aku bersyukur. Really love U dear. wat to be sebahagian drpd hidup kamOo e2 harapan ku syg. INSYAALLAH. may GOD bless us dear. only u know who i am and only me who u are...till the end of my life..only U..

tengs for reading this entry. 

No comments:

Post a Comment