Thursday, April 7, 2011

START FROM TODAY MySpace

Assalamualaikum. w.b.t.

Haaaiii semua. Alhmdulillah masih diberikan peluang untuk trus melihat bumi hari ni. Dengan limpahan Rahmat dan kurnia dari NYA. Moga-moga hari ini lebih baik dari semalam. bak kte Omputeh hope tOmorrOw better than yesterday. hehehe. nah e2 dye bkn nak berceramah tp tazkirah pagi. hehehe. tak de lah. sekadar kata2 semangat di pagi yang idah, aman dan damai ini. selamat beramal. hehehe :)

Actually pgi2 lagi dh update blog dengan entry nye yang bertajuk START FROM TODAY means that start arini no more post or share or write anything kt wall fb sendiri. huhuhu. Encik bf saya tak suka. titik. hehehe. I hanye mengikut arahan saja. Lately saya pn mmg kurang nk post or share pape tp smlm terasa nak post "ada suka. ada duka. that what we call LIFE" . YES !! tak tawu lak e2 yang terakhir saya post kt wall fb tuh. Never mind. 

Untuk KEBAHAGIAN kita bersama I ikut arahan U sayang. Actually Encik bf saya nih mmg tak ske bnde2 cam gituh. lagilah lau bnde tuh mungkin tak patot d post pn. Bendalah tuh tak de pape pn sbnrnye cikit pn tak menggu n tak bgi masalah pn kat dye tp ble dye dh kte tak ske maka tak suka lah jawapan dye. hehehe. I hanya bertindak mengikut arahan. 

Honestly, macam ni la dalam perhubungan, kita kene terima apa jua kepusan yang pasangan kita nak SEBAB nya kita tak tahu nnt kta pn akan buat bnde yang sme. For example cam ni, ble kte gtaw dye suh stop or krg kan ape yang dye buat kita tak suka. Ok. cbe anda fikir ya. kalau kita sndri tak dgr or ikot ape yg  dye ckp or nasihat kan kita, maka dengan e2 juga lah dia tak kan dgr or ikot ckp kita harapkan e2. sO, disini tolak ansur amat diperlukan ya kakak2 abang2 sekalian. boleh faham tak ape yang saya maksud kan?? mesti boleh kan :)

YES. tidak dinafikan bila sesuatu kptsan yg di buat oleh si dia kita akan memberontak kan. adat lah perempuan. mmg tak normal la lau tak meragam. Lagi2 untuk bersuka ria kt laman sosial pesbuk tuh. walau pn tidak bersosial dan hanya bersuka2 dengan teman2 kan. But wat ever ur dicision I accept my dear. hehehe. Lagi pn Encik bf just tak suka saya post pape kt wall saya je but untuk berkomen or post kt wall org lain or like pape or bnde2 len its ok. jaga2 fb korg saya akan terjah nnt. hehehe. sO that why la saya pn boleh ACCEPT apa yang di maksudkan e2. 

Thank you dear. U know yang terbaik utk I kan :) muahahahaha. I'm sory kalau tindakan I memberontak seketika e2 membuatkan U kesal. I just want tO know why and when U explain bout why U "TIDAK SUKA" YESS.. Ur reason will accepted darling. hehehe.

cantik tak sususan batu2 nih?? first time tgk mcm teruja sgt2. 
tersusun rapi like our LIFE. Tuhan dah susun yang terbaik utk hidup kite ni :)

p/s: Bersabarlah kamOo dengan apa pn yang datang dalam kehidupan kamOo. yang baik itu datang nya dari ALLAH dan yang buruk itu adalah kelemahan diri saya sendiri. leebbiiiuuu alls...

No comments:

Post a Comment