Thursday, March 3, 2011

..::: DEGREE OH DEGREE :::... MySpace

Assalamualaikum .

Hey . banyak hari rasa nya tak update blog ni kn . entry kali ni about my future life . OMG !!! sumpah pening pk nak amek kos ape utk my future life :( . Actually saya sgt minat dengan kira-kira . i love number !! But apa kan daya dip pn dah salah kos so life must go on rite?? huhuhu . I decide to choose Bachelor in Office System Management . May Allah Bless me wit wat i choose . 100% saya serahkan pada yang Maha Esa . Saya ada tanya kwn2 yang dh futher degree al maklum saja lah kwn2 yg 1 batch dip dlu rmai yang dh futher degree and now my turn (INSYAALLAH) dengan izin Nya . Dorg cakap BOSYM ni mmg totally byk kene baca and data2 means that tak de kire2 :(  sedeh nye bile dgr cam tu But dari awl lagi saya dh tanam semnagat nak jgk futher degree but nak yang kt UiTM Dungun and Puncak Alam jerk . ngeeee~ . boley ke cam tuh ?? mntak2 boley la kn nak sgat3. 

Actually aku tak nak dh stdy jaoh2 cukup dip aku dulu kat johor :( penat dh nak nek bus jaoh2 mak aku pn tak teringin nak g anta jaoh2 cam tuh . lau kat dungun, lau tak de tket bus pn my dad leh g amek . hehehe . and one mmore things dekat ngan my darling . hehehe . takotnya tak dapat futher yela saya ni tak de la clever sgt kan . ats pagar je kot . huhuhu . but if i get this opportunities, i want to study hard and smart . tak mo men2 ag dh . siyes ni, coz rmai yang cakap BOSYM ni susah :( insyaAllah i can do it !! org lain boleh knpe aku tidak kn?? :)
semangat .. semangat .. semangat .. :) 

What ever i feel, what ever u said :) wish me the best in my future :)

warna marni kehidupan :)


No comments:

Post a Comment