Monday, February 21, 2011

..::: RINDU BLOG SAYA :::... MySpace

Assalamualaikum smua.. :)

wah rindunye kt blog sye ni.. cm lme dh xupdate kn... (baru bbrpe hri je kot :p) sory la last week busy ckit pastu kple ni kusut masai sgguh.. mcm2 prob lam kple nie . biasa la hidup manusia normal kn.. ngeeee~ Actually byk benda saya nak share dlm beberapa hari ni.. firstly, Allamdulillah hbgan me n my LOVE back to normal n semakin OK.. e2 lah ape yang saya dapat drpd BERSABAR . merajuk??? mmg..mmg la merajuk tp bak kata org merajuk pn biar la berpada2 kn . kalau smua nk kras mne yg lmbt nye.. Even nk mrah cm ne skali pn kita mst SABAR dan drpd sabar e2 la kte akan mendapat kekuatan dan akan berfikiran lagi rasional utk membuat kptsan.. hehehe .. saya ckp berdasarkn pengalaman nih .. dan sekarang rasa ney semakin  ok.. Alhamdulillah.. hope smpai ble2 aku blh pertahan kan hati aku ni mcm nie.. hehehe ..punya la kecian aku kt dye memujuk.. aku ble mrah mmg btol2 marah tp kejap 2 je.. lau pndai amek ati aku pastOo aku dh ok.. punye la kras hari hati aku pn cbe xmsj dye n wat2 sombong lau pn dlm hati ni membuak2 rindu & sayang nye..ngeee~ gewdix kn.. bkn slalu aku cm tOo.. aku ni sgt la lembut hati nye.. wah puji dri sendiri nampak . hehehe . abes tOo dh korg xpuji .. hehehe .. gurau je :p yang aku rase terharu & tiba2 lembut ati nye dye msj aku, msj nye berbunyi begini "cayang, tlg cari lagu selamat malam sayang faizal tahir, mlm kang sblm tdo abg nk syg dgr tol2 lagu ni taw" slme ni aku mmg slalu gak dgr lagu tOo tp xde la hayati sgt .. BUT, ble dye ckp cm tOo, aku dgr & hayati ... :( sO sweet dear .. bkn snang nk tgk dye romantik taw ..hehehe ..pape pn tengs a lot dear ..


 Next, bout someone nie.. huh ..xsuke la . sakit ati btol ngan org yang BELAGAK cm tuh.. menyampah seyh !!! macam bagos sgt kn.. huhuhu .. DO I LOOK LIKE I CARE??? I DONT CARE !!! huhuhuhu .. kisah plak aku kn ko macam 2 .. ckit pn xheran.. ko igt ko wat taik ngan aku aku xde taik la . JANGAN HARAP !!! sikit pn aku xheran ngan taik ko 2.. wekkk :p da la busuk !! . hehehe . pengotor seyh .. hehehe .. pape pn aku tetap COOL .. hehehehe .. sebab aku bahagia d smping org yg aku syg . aku tgk ko asyik kne marah je . nah hamekk ko !! ko dua org tOo sme jerk pn . macam xde perasaan je aku tgk . ASTAGHFIRULLAHALAZIM .. sabar norhayati sabar .. bkn marah sgt sebenarnya tp geram kita wat baik dia mcm tOo je kn wat kita .. mmg macam SIOT la .. tp aku berterima kasih jgk la kt ko sbb ko paham kn nagn sendirinye kn .. tp kira baik gak la aku ni .. perangai ko cm 2 pn lau bnde2 penting yg aku tahu aku gtaw kn .. lau aku btol2 jahat jgn harap aku nk gtaw ko pape pn yg aku thu .. biar ko terkapai2 sorg2 .. tp aku xde la sampai macam 2 . aku masih ade perasaan baik !!!


k,lah nk sambung wat keje lak..
adiOs amigOs...


wassalam.

No comments:

Post a Comment