Monday, February 14, 2011

..::: KEKUATAN YG AKU CARI :::... MySpace

Assalamualaikum.

Alhamdulillah..aku masih disini..d bumi TUHAN..masih d berikn peluang utk trus berjuang utk AGAMA ku..aku xtawu la ape nk jadik ngan idup aku niw...dugaan apekah ini ya Allah..sayu je hati ni ble kenang kn nasib dri...huhuhu..maaf le aku ni mmg ske touching lebih2..lgi2 ble kple hotak dh kusut masai mcm ni.. xtaw ape dh nk pk..tp knpe???knpe ngan aku??slh aku ke ats ape yg berlaku niw?? kalau slh aku, aku menyusun 10 jari memohon jutaan kemaafan.. aku tahu, aku jgk insan yg biasa.. yg serba kekurangan.. tp kau xpatot hukum aku mcm niw.. bila kau marah kau DIAM tanpa kata..OMG !! hanya Tuhan saja yg tahu.. sampai ble aku boleh tahan rindu ni?? smapi ble aku nk bertahan mcm ni?? kte slalu ad selisih faham.. tp kjap2 je sbb kau mmg bgos..kau slalu sbar ngan aku.. aku tahu kau mcm mna.. ble bergadoh kte sme2 mntk maaf..mmg kte patut mntk maaf sbb kte sme2 slh..tp kali ni lain..knpe kau trus diam tnpe kate?? besar sgt ke slh aku pd kau?? mne jnji2 mu dulu?? kau kte xmo buat aku nanges lagi dh?? tp kau tipu !! aku sedeh sgt ble igt smua ni..aku xkuat !! sbb kau kekuatan aku !! aku lemah sgt.. tp aku HARUS kuat utk trus kn khdpn aku.. igt x, time kau buat hl dlu..time 2 aku pk aku dh hlg sgle2 nye..tp ble kau mula menitis kn air mate sbb aku, aku jadik lemah..aku xnk tgk ko lmah sbb aku..biar la aku sorg je yg lemah sbb kau.. aku lpe kn smua yg berlaku utk pertahan kn cinta kita.. ble aku tnye,"knpe abg menangis??" kau jwb, "abg takot,abg tkot b xleh maafkn abg dh, abg tkot b leh time abg dh, abg tkot khlgn b, abg janji abg xnk wat b nanges lagi".. sebak hati aku ble igt smua ni.. mne??mne??mne kau d saat aku perlukn kau?? bertapa RINDU nya aku kt kau.. pernah xkau pk smua nie?? pernah xkau pham perasaan aku?? kte bercinta xmacam pasangan yg len..ble rindu leh jumpa & spent time sme2..tp TIDAK kte..kte tak macam 2..kte jaoh..ssh nk jumpa.. telipon la penghubung kte..  siyes aku ckp lps kes haritu mmg ssh dh nk percaya kt kau lgi..tp aku cbe jgk utk percaya & kuat kn hati aku ni..DEMI HUBUNGAN KITA.. aku xpnah hlg kau utk berkawan.. tp berpada2 la jugak.. mne masa kau utk aku?? mmg.. mmg kte slalu msj almost everyday mmg kte msj pn.. but, sometimes I NEED TO TALK..2 hear ur voice.. 2 hear ur laughter.. I NEED..I REALLY NEED 2 hear that..but why, why U not UNDERSTAND wat i need.. ssh sgt ke??? besar sgt ke permintaan aku ni utk kau tunaikn..justa little bit thing... aku mmg rse xley hdup tanpa kau d cc..tp aku xleh nk paksa hati kau utk aku.. kalau slama ni kau angkap aku xley nk ikot cara kau.. kau mmg silap..sgt silap.. aku dh cbe jadi yg terbaik utk kau.. tp aku jgak insan yg serba kekurangan.. aku slalu mengalah sbb kau !! aku ada kau pk?? ad kau kisah smua 2?? aku mntk maaf kalau aku ckp kau terlalu pntgkn dri kau.. dan kwn2 kau.. tp aku?? yelah aku sdar aku xde d smpg kau ble kau dlm kesusahan kn.. kwn2 kau sentiasa ad utk kau.. mungkin itu yg kau pk kn slme ni.. aku xpnah mntk wang rringgit kau.. aku xpnah mntk harta bende kau.. aku mntk kasih syg kau.. perhatian dri kau.. belaian manja dri kau.. tp..........kau cakap kau cintakan aku sepenuh hati kau, kau ckp kau pk xde pompuan len dh yg leh pham kau selain aku...yes yg aku tahu kau mmg xpanh curang ngan aku...kau slalu ckp ngan aku kau nk aku igt satu perkara je..kau cinta kn aku sorg je..YA ALLAH..Tuhan je yg tahu mcm mne aku rse skrg niw..aku perlukan kau utk trus kuat !!!

k,lah smpai sini je kot...


p/s : abg, b mntk maaf kalau abg rse b xpnah nk pham abg, tp b nk abg pk..sejauh mne abg pham b..i really need u to complete my life..

No comments:

Post a Comment