Monday, February 28, 2011

..::: ARROGANT ??? :::.. MySpace

Assalamualaikum .

Hey readers . lama dah rasenya tak post new entry.. :) Theres nothing interesting to update . Ermm.. Arrogant atau dengan kata lain nya Sombong . Sombong ke saya niw?? :(  Lately kat fb ramai yang cakap saya sombong . Sedeh tau coz yang cakap tuh org yang pnah baik ngan saya org yang saya ada secebis rasa sayang la jugak but WHY ?? WHY ?? why she only judge without ask me anything ?? adakah saya yang patot dipersalahkan ?? i think i'm not !! 

Actually, yes . mmg aku jarang nak contact org event my bff pn aku jrg contact . It's not cause i'm the arrogant person !! saya sekarang ngah berkerja (praktikel) owh sangat la penat kalau u all nak tahu..yes, mmg la kerja saya bkn angkat batu batu or bina bangunan bagai and walaupn saya berkerja hanya didalam office ber aircond bagai tidak semestinya tak penat kn.. penat otak tawu terperap dalam air cond niw.. blik keje pukul 5 and sampai la umah dalam 5.30 kot . solat asar and rest kejap . Then, mandi & solat maghrib, iron baju and siapkan apa yang patot then solat isyak aroud 9.30 compem aku dh terbaring kt atas katil dh.. kalau boleh baju pn tak nak iron but it's imposibble la aku nk g keje ngan baju renyuk kn . hehehe . Honestly !! saya just contact ngan my bf sahaja but kalau kawan saya sms, saya mst balas cuma kalau nak saya yang mulakan mmg tak but sometimes bila mood saya ok and mmg niat nk tanaya khabar ble dh lme xcontact mmg saya akan sms or col kawan saya..

 Look, kalau anda kata saya sombong sebab tak contact anda bagaimana pula dengan anda yang juga langsung tak contact saya??? selama ni kalau anda sms saya penah tak saya tak balas?? rasa nya tidak kan?? walau pn lambat saya mst akan balas . kenapa saya sahaja yang kena tunding jari ?? 

And one more things, cukup kecewa rasanya hati bila orang cakap saya sombong . Actually i'm not this type person !! :(  saya diam tak bererti saya sombong ok . Do not dare to accuse before asking . it's difficult to accept . kalau awk nak org lain faham awak, awak kena la faham org tu dulu . This is for us to remember . 

whatever i said, i just wanna say a lot of sorry if i'm wrong . biase la setiap manusia yang hidup ni tak ada yang sempurna di mata sapa2 pn . 


p/s : saya sayang setiap org yang pernah hadir dalam hidup saya :)

No comments:

Post a Comment