Sunday, February 13, 2011

..::: AGAIN !! AGAIN !! and AGAIN !! :::.. MySpace

Assalamualaikum..w.b.t.

Again !! Again !! and Again !! ni haa pgi2 lgi aku dh post kt wall fb aku...serabut kusut masai sgguh rse nye...sunyi...sepi..dan rase bertapa kosong nye JIWA aku nih...arrgghhh !!! g jaoh2 la...ape la nasib kn...ssh nye nk rse bahagia...nk rse d sygi...Tuhan maha berkuasa.. :(  ape aku nk buat... owh tidak !!! aku mst kuat . mst lbh kuat dri dulu . seperti org yg teramat kuat..tp...boleh ke??? insyaAllah...sampai ble pn aku xtawu hidup aku nk mcm ni...come on NORHAYATI..u cn do it okeh..never give up !!! lifes go on... huh !! smua ni xde guna kn.. knpe aku mst mcm ni?? aku kisah..but, dia kisah ke??? mcm tidak je..huhuhu..padan mu ko NORHAYATI..lemah sgt..sampai ble??? sampai ble2 kot...oh TIDAK !!! ssh ke nk tunjuk yg ko syg kt aku??? ssh sgt ke??? melain kn ko xsyg aku n ko pura2 syg aku kn...ermmm..nasib le NORHAYATI oooo NORHAYATI.. "patah tumbuh,hilang berganti" kte2 ni mmg tpat dan benar tp tidak semua org akn rse bahagia merasainya... come on la...cbe pk.. sbgai pompuan nk ke tgk hdup sndri MUSNAH??? TIDAK sama skali kn...bkn sng nk jadik sng, bkn ssh nk jadik ssh...Urmm.. so, ape yg perlu aku buat ni??? ape?? ape?? dan ape?? Haiiyaaaaa... blh gile aku mcm niw... JIWA KACAU owh kacau dan kacau lagi...kalau dh mcm niw...HARUS la aku jadik gile kn... 

 you !! you !! and you!!

laku ke hati aku ni kalau aku jual???
ade sape2 nk beli x?? :(

Andai mase dpt d putarkn kembali...rindu zaman2 skolah aku..rindu ustaz yg ajr ngaji kt hostel dulu..slme idup aku ni, hnye ustaz yg pggl alu "CAHAYA KEHIDUPAN" sempena makna nme aku...bertapa ske nye rse ble d pggl cm g2...dye slalu ckp cm nih "okeh,cayaha kehidupan baca" :) part ni aku mst tersenyum panjang leber...tengs a lot ustaz jasa mu d kng shgga akhir hayat ku...DULU lain SEKARANG lain..kdg2 rse menyesal menyelubungi hati ni...ALLAHUAKHBAR !!! aku xnk ade rse mcm niw...tp aku lalai..aku alpa..aku insan yg sgt lemah Ya Tuhan..pimpn lh aku bangkit sblm aku terus alpa d jln ku sendiri...SUBHANALLAH...
jgn pernah menyesali khdupan..tp ape kn daya aku rse xkuat utk trus mcm niw...mne KEKUATAN ku yg dlu??? yg sentiasa bersme2 aku ssh n sng...penghibur hati aku d kala aku duka dan sunyi..jnji2 yg dlu utk trus buat aku gembira dan xkn pernah buat aku MENANGIS..mana??mana??mana smua niw???mana janji2 ni??? smpai skrg aku trus menangis sbb KAMU..OMG !!! kembalikna la kekuatan aku ya ALLAH...

always thingking bout U !!!

p/s: dri hati yg tulus ikhlas...xsmua yg kte impikn bhagia, kte akn trus bhgia..pasti ad onak dan duri nya..ALLAHUAKHBAR..

No comments:

Post a Comment