Monday, January 31, 2011

..::: TOOLONG LA PERGI JAOH2 DUHAI KESAKITAN :::..MySpace

Salam smua.....

Mcm dh lme xupdated blog ni kn... :( bkn ape sjak akhir2 ni not felling well la..sedeh taw..xsanggup menahan kesakitan ni tp tetap ku gagah kn kaki untuk berdiri & meneruskn perjuangan ini...(skema la plak) But, meh nk cte..aku yg sihat walfiat tbe2 ari jumaat yg lps hhuuuaaaaaaaa...kesakitan melanda diriku..cirit birit yg aku sgt tdak ske..tbe2 dmam..sakit badan yg amat sgt lh tidak sggup aku rase kn...dan sakit perut yg jarang sekali aku rasekn...aduh skit sgguh...lau pk blik lau blh xnk dh rse aket pwot yg cm 2..tiDaaakkk!!! doktor kte pwot aku sakit cm 2 sbb bby worm kt lam 2 lapo..perut aku dh btol2 kosong sgt2 cz cirit birit yg melanda tuh..nsb bek cpt g klinik lau x abeh la usus aku..gpn aku ad gestrik..ni smua cleanX tea pnye psl !!! But,lps isi my pwot n bg worm kt lam pwot 2 mkn knyg n mam ubat..ALHAMDULILLAH...beransur pulih..BUT, knpe la sakit badan ni xpulih2..ya Allah seksa sgt2..until nOw...masih merasakn kesakitan e2...BUT,aku kne bersabarkn..ngeeee..sbr e2 separuh drpd iman..hehehe..igt norhayati !!! sakit e2 penghapus dosa2 kecil...SUBHANALLAH...jgn pernah lpe akn kebesaran ALLAH..tenang kn hati, buka kn minda, byk kn istighfar, igt mati itu PASTI..
adiOs amiOs....
wassalam

No comments:

Post a Comment