Monday, June 24, 2013

Sumpah aku RINDU ko Zahira !

Assalamualaikum.

Sahabat ni datang dengan bermacam-macam ragam dan perwatakan. Hanya Tuhan ye yang tahu macam mana perasaan ni sekarang. Aku rindu ko sangat gile. Mesej dengan ko pun berderai air mata al maklumlah aku ni kan ratu air mata..kalau ko ade depan mate aku sekarang aku nak peluk ko ketat-ketat gile..

Mungkin perkataan "gile" tu kasar pada dasar telinga orang yang mendengar..Tapi pada kita gile tu ibaratkan "sayang"..Saat aku sedang memulas keringat nak habiskan degree ko sekarang da jadi seorang ibu..Tak dapat aku nak bayangkan kau jadi seorang ibu dah..Huhhuhu

Walau tak lama kita kenal tapi banyak kenangan yang kita cipta bersama..suke duke pahit manis semuaaa..One more thing yang tak ade siapa yang tahu kecuali ko aku dan Tuhan sampai bercicit pun aku akan ingat. :p

Thank you so much for being such a great friends to me. Ko akhiri zaman diploma aku dengan penuh kenangan. Even sampai sekarang kau selalu bagi aku semangat untuk terus kuat..kau bagi aku nasihat untuk aku terus beringat. Walau kau sedeh kau sentiase buat orang riang. Kau tak pernah nak tunjuk air mata kau depan kawan-kawan kau.

Aku sayang ko gile. Sekarang jugak rasanye nak g Johor T___T

Kenangan kita di zaman bujang ko...laaayyaaaannnnn ajelaahh yeee....
















Itu je gambar-gambar yang agak senonoh and cute la pernah tercipta..Hahaha..You always there for me and give me strength in whatever situation i have.

Aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana aku sentiasa dikurniakan sahabat yang faham aku..kenal diri aku siapa. Dari dulu sampai sekarang..Dari sekolah rendah,menengah and now degree..aku sayang korang semua sahabat-sahabatkuu..Yang mana ade selisih faham tu korang mungkin tak kenal siapa aku. Aku mohon maaf kalau ada silap dan salah aku. Sahabat yang baik adalah sahabat yang sama-sama berdiri ketika kita senang dan mendokong kita bangkit di kala kita dalam kesusahan. Itulah sahabat yang sebenar. 

I LOVE SO MUCH LURA YANG SENGET BENGET TENGET. 

Takziah untuk arwah ayah ko yang dah kembali kerahmatullah 18 Jun lalu..Al-fatihah..Semoga rohnya di tempatkan bersama-sama orang yang beriman. Amiinnn.

Thank you for reading :) AdiOs !


No comments:

Post a Comment