Tuesday, August 28, 2012

Still give a smile even its hurt =)

Assalamualaikum ouls :) 

Salam Aidilfitri para sahabat semua . Da lama rasanya tak meng-update new entry . Cuti raya la kate kan . Hehehe . bagi aku raya taon ni takde la meriah mana pun coz along tak balik angah lak beraya di rumah bertua . tinggal aku, adik ma and abah je . What ever it is masih lagi hepi bersama keluarga tercintakan . Hehehe .

Btw tengs to my beloved incik bF . Even macam-maacm hal yang berlaku saya sangat hargai awak . 2 hari berturut-turut datang kedai tolong abah . Tengs for the sacrifice . Tengs for the Eid gift merangkap bday gift yang tertunggak . Tengs cause pickup me and safely arrived at Dungun and a lot of tengs kerana menyakiti hati ini . But, really appreciate kerana bersusah payah dan tak jemu2 memujuk dan dengan makanan di malam hari itu . Suap menyuap bagai . Tengs a lot . Kerana itu salah anda harus la anda untuk memperbetulkan keadaan kan .

Ini lah lumrah nye kita sebagai seorang wanita . Marah macam mana pun tetap akan reda kalau dah hati betol2 sayang kan . Apa pun dia buat masih mampu bertahan . Tapi sampai bila ? sampai Tuhan menghentikan semua ni :) Apa pun yang kita buat kita hanya merancang . Tuhan yang menentukan :)

Walau pun sakit nak terima tapi saya bersyukur dan terima awak apa adanya awak :) TQ sayang . Banyak sangat pengorbanan awak untuk saya . Dengan sikap saya yang tak menentukan awak terus bersabar . Sebab itulah saya pun mampu bersabar dengan awak . Tuhan kan maha adil Dia tak catatkan yang terbaik untuk umat-Nya . 

Sekarang ni walau hati saya rasa kosong tapi saya tak penah lupa yang saya penah sayang awak sepenuh hati ni . Deep in my heart . Only you .

Greatness as you
Smallest as me
You show me what is deep as sea
A little love, little kiss
A litlle hug, little gift
All of little something. these are our memories
You make me cry,
Make me smile,
Make me feel that love is true...
You always stand by my side,
I don't want to say goodbye.
I love You . YES I DO .


Ok enough . Hehehe . nak kekelas sudah . Btw teng for reading this . AdiOs =)

YES i got it . White Musk Sun Glow Limited Edition . 
Smells gud ! HEHEHE . Wangi bangat nih !
TQ SAYANG =)

1 comment:

  1. hehehehe . tq for visit :) ok2 sye sggah d tmpt anda pula ye :)

    ReplyDelete